تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهر و موم مجتمع فرهنگی هنری 9دی بوشهر برداشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهر و موم مجتمع فرهنگی هنری 9دی بوشهر برداشته شد بوشهر- ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده و با موافقت مقام قضایی مهر و موم مجتمع فرهنگی هنری 9دی در مرکز این استان برای سه ماه برداشته شد.


خدارحم یزدان پناه روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مجتمع فرهنگی هنری 9دی بوشهر حدود 20 سال است که با شکایت مالک خصوصی پرونده قضایی دارد.
وی یادآورشد: در این مدت برای نخستین بار به طور جدی از طریق وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، دادگستری و هنرمندان برای حل و فصل مشکلات حقوقی مجتمع در این مقطع زمانی پیگیری انجام شده است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: با رایزنی و موافقت مقام قضایی در مهلت سه ماهه این اداره کل موظف شده است که روند قانونی برای حل و فصل موضوع نهایی کند.
یزدان پناه گفت: زمین این مجتمع به مساحت 17 هزار متر مربع سال هاست ساختمان های مرکز آموزش، سالن اجتماعات، نمازخانه، کتابخانه، نگارخانه و سالن اجرای نمایش در آن احداث شده است.
وی اضافه کرد: دراین مدت تاکنون چندین بار مالک زمین حکم قضایی برای مهروموم مجتمع را گرفته است اما هر بار با وساطت مسوولان به صورت موقت مشکل برطرف شده است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: با برداشتن مهر وموم مجتمع فرهنگی هنری 9دی از روز گذشته برنامه های این بخش از امروز از سر گرفته شده است.
وی افزود: خواسته مالک این زمین پرداخت حق و حقوق خود به نرخ روز است که تحقق این مهم از عهده این اداره کل بر نمی آید و نیاز به توجه مسوولان استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.
مجمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر روز شنبه هفته جاری به علت شکایت مالک زمین آن با حکم قضایی مهر وموم شد. ک/3
628/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن