تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار: تیم رفاهی و امنیت ویژه نوروز در رودسر تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار: تیم رفاهی و امنیت ویژه نوروز در رودسر تشکیل می شود رشت - ایرنا - معاون فرماندار رودسر در نشست ستاد تسهیلات نوروزی از تشکیل یک تیم برای ارائه خدمات رفاهی و امنیتی طی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد محمدیˈ عصر چهارشنبه در این نشست با بیان اینکه این تیم با مشارکت پلیس، صنعت و معدن و تجارت و شبکه بهداشت تشکیل می شود، بیان کرد: رفاه و امنیت مسافران، گردشگران و میهمانان نوروزی در این شهرستان در اولویت این ستاد است.
وی در ادامه با بیان اینکه ایام نوروز فرصت مناسبی برای شناساندن جاذبه ها و موقعیت های گردشگری برای میهمانان و مسافران نوروزی است از تمهید مقدمات لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.
محمدی با اشاره به اینکه این شهرستان از ظرفیت های فوق العاده ای در توسعه گردشگری برخوردار است، افزود: بی تردید با ایجاد زیر ساخت ها این ظرفیت ها به فعلیت در خواهد آمد.
وی در ادامه بر زیبا سازی و پاکسازی فضای شهری برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است شهرداران شهرهای رودسر، کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و واجارگاه از هم اکنون زمینه و بستر لازم را برای تحقق این امر فراهم کنند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار تاریخی و مناطق گردشگری این شهرستان اشاره و از وجود 42نقطه گردشگری و 9منطقه ملی گردشگری با 356اثر تاریخی شناسایی و ثبت شده در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان رودسر تنها شهرستان شمال کشور است که دارای بازارچه صنایع دستی با 30غرفه شامل صنایع دستی، چادر شب، جوراب، کوزه های سفالی، حصیری، سوغات تولیدات کشاورزی، فندق، گل گاوزبان ، برنج و چای را در خود جای داده است.
وی همچنین از آمادگی 9هتل، سه هتل آپارتمان، هشت مجتمع گردشگری، 70واحد بین راهی،200واحد مسافر کاشانه در مجموع با 656اتاق و نیز 140واحد آموزشی با 206کلاس برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی در طی ایام نوروز خبر داد.
وی در خاتمه از میهمانان و مسافران نوروزی خواست طی مدت اقامت در این شهرستان از جاذبه های تفریحی ،سیاحتی ،زیارتی و نیزاز مواهب کوه ،جنگل و دریا بهره مند و با خاطره خوش این شهرستان را به مقصد شهرهای خود ترک کنند.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/2
7290/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن