تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان مسابقات سراسری قران، نمایشگاه قرآنی در قالب 60 غرفه در شیراز دایر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همزمان مسابقات سراسری قران، نمایشگاه قرآنی در قالب 60 غرفه در شیراز دایر می شود شیراز-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی در این استان ، نمایشگاه قرآنی در قالب 60 غرفه در شیراز دایر می شود.


به گزارش ایرنا،احمد همتی چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه علاوه بر بخش های فرهنگی و قرآنی دستگاهها، سازمان ها و نهادهای مختلف، موسسه ها و نهادهای قرآنی خصوصی نیز از نقاط مختلف کشور و شیراز حضور خواهند داشت.
وی از حضور 45 ناشر که اقدامات ویژه قرآنی انجام داده اند در این نمایشگاه خبرداد و گفت: در این نمایشگاه غرفه هدیه قرآن با 50 درصد تخفیف، چهار موسسه دیجیتال فعال در عرصه فعالیتهای نرم افزاری از قم، مرکز تحقیقات حوزه علمیه اصفهان، فرهنگسراهای قرآنی، تشکل های قرآنی و موسسات فعال در زمینه مسایل قرآنی حضوری پررنگ خواهند داشت.
این مقام مسوول با بیان اینکه در این دوره از مسابقات قرآنی، رسانه برتر نیز براساس میزان کارکرد و تاثیرگذاری، معرفی خواهد شد ادامه داد: برنامه های جنبی مطلوبی نیز پیش بینی شده که از جمله آن برگزاری نشست های پژوهشی با همکاری استانداری، حضور هنرمندان خوشنوسی در کارگاه های زنده کتابت قرآن، رونمایی از آثار هنری قرآنی در زمینه خوشنویسی، معرق و منبت و آثاری از استاد احمد نیریزی، است.
همتی وسعت فضای این نمایشگاه را بیش از یک هزار متر مربع اعلام و افزود: تجهیزات موجود در این نمایشگاه بیمه است و به لحاظ امنیت، تدابیر لازم در خصوص حفاظت از آن اندیشیده شده است .
وی همچنین از عرضه برخی آثار خوشنویس معاصر حسینی ارسنجانی دراین نمایشگاه خبر دادو اضافه کرد : خوشبختانه در برپایی این نمایشگاه تمام دستگاه ها همکاری خوب و حضوری فعال داشته اند.
همتی برگزاری مسابقات قرآنی را بهارواقعی فارس و شیراز دانست وگفت: در این نمایشگاه، غرفه هایی خاص کودکان و نوجوان و با هدف تغذیه فکری و روحی آنان، پیش بینی شده است. ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن