تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816738652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محلاتی شخصیت شجاع و آزاده‌ای بود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
شهید محلاتی,شهدا
رییس جمهوری در دیدار ِخانواده شهید آیت الله محلاتی: محلاتی شخصیت شجاع و آزاده‌ای بود رییس‌جمهوری همزمان با بیست و هشتمین سالگرد شهادت آیت‌الله شیخ‌فضل‌الله محلاتی با همسر و فرزندان این شهید والامقام دیدار و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار شهید محلاتی را شخصیتی مبارز و فعال در جریان نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی و یکی از علما، بزرگان و مبلغین پرتلاش توصیف کرد و گفت: شهید محلاتی انسانی آزاده و شجاع بود که در جریان مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس فداکاری ها و تلاش های بسیاری کرد و کلام حق و هرآنچه که احساس می کرد مهم و ضروری است را با شهامت بیان می کرد. رییس جمهوری با بیان خاطراتی از شهید محلاتی در دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: عمر شهید محلاتی در مسیر جهاد برای اسلام و انقلاب سپری شد و شهادت برای او نهایت آرزو و اجری بی پایان بود.
دکتر روحانی همچنین با تجلیل از صبر و فداکاری همسر گرانقدر این شهید والامقام که در طول دوران مبارزه و پس از آن سختی های بسیاری را متحمل شد، افزود: وجود خانواده معظم شهدا برای همه ما الگو و اسوه است و احترام به آنها وظیفه ما است چرا که ما خود را نیازمند به دعا و حمایت خانواده شهدا می دانیم و از دیدار با آنها برای خدمت به مردم روحیه می گیریم.
رییس جمهوری در این دیدار با اشاره به اینکه آنچه ما از خدا می خواهیم توفیق خدمت به مردم است، گفت: کشور ما به خاطر توطئه دشمنان امروز با مشکلات زیادی مواجه است، اما ما علاوه بر امید به خدا، مردمی صبور و مقاوم داریم و حمایت، دعا و حضور آنان در صحنه برای ما بسیار ارزشمند است.
رییس جمهوری با تأکید بر اینکه به آینده امیدوار هستم، خاطر نشان کرد: این انقلاب در حقیقت احیاء راه پیامبر اسلام(ص) و اجرای احکام قرآن است و امام راحل(ره) در این مسیر زحمات بسیاری کشیدند و با رهبری، حکمت، تدبیر و راهنمایی آن بزرگوار انقلاب اسلامی در این کشور به پیروزی رسید و امروز مقام معظم رهبری همان مسیر را که احیاء کلمه الله است، ادامه می دهند.
دکتر روحانی با بیان اینکه امیدواریم این راه را تا آخر ادامه دهیم، گفت: من تردید ندارم که مردم ما تا آخر برای دفاع از انقلاب، استقلال و عزت خود می ایستند و تکیه ما بعد از خدا، پیامبر، ائمه اطهار(ع) و حضرت ولی عصر(عج) به این مردم است.
در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، همسر و فرزندان شهید محلاتی با تشکر از توجه و حضور دکتر روحانی در بیت شهید محلاتی و آرزوی توفیق برای دولت در مسیر خدمت به مردم اظهار داشتند:از اینکه امروز می بینیم یکی از همرزمان پدر شهیدمان به عنوان رییس جمهوری از سوی مردم انتخاب شده است، خوشحالیم و دعا می کنیم که شما در مسیر اعتدال و ترویج اسلام رحمانی به دنیا و خدمت به ملت ایران و رفع مشکلات کشور موفق باشید.
شهید آیت الله شیخ فضل الله محلاتی از یاران امام و مبارزان باسابقه در نهضت اسلامی بود. در اول اسفندماه سال ۶۴ پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸ که موجب آزادسازی جزیره مجنون و فتح فاو شد، هواپیمای حامل ایشان و ۴۲ نفر دیگر از مقامات دیگر کشوری و لشگری در ۵ کیلومتری فرودگاه اهواز مورد اصابت آتش جنگنده های رژیم بعثی عراق قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.


چهارشنبه 30 بهمن 1392 23:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن