تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه از استان اردبیل نمین ، اردبیل - ایرنا - مسابقات المپیاد مرحله شهرستانی طرح دانش آموزان دادرس شهرستان نمین برگزار شد.


بهبود نجاتی معاون شعبه و مسوول امداد و نجات جمعیت هلال احمر نمین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این مسابقات را آموزش و توان افزایی دانش آموزان برای کسب و حفظ آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی در هنگام وقوع بحران ذکر کرد.
وی گفت: در قالب این طرح 210 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم شهرستان نمین پس از فراگیری آموزش های لازم برای کسب رتبه برتر شهرستانی در پنج شاخص مختلف با یکدیگر رقابت کردند.
وی نصب چادر ویژه اسکان اضطراری ، احیای قلب و ریه ، انتقال مصدومان ، پانسمان و بانداژ و ارزیابی را از جمله شاخص های مورد نظر در این مسابقات برشمرد.
نجاتی افزود: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم شهرستان اردیبهشت ماه 93 همزمان با هفته هلال احمر در مرحله استانی شرکت و با رقبای خود از سایر شهرستان های استان برای حضور در مرحله کشوری رقابت خواهند کرد.

مراسم آغاز تحصیل دانشجویان تازه ورودی دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی آزادگان نیر
برگزار شد.
*************************************************************************************
حسن پور رییس دانشگاه فرهنگیان شهرستان نیر روز چهارشنبه در این مراسم گفت: امسال 70 دانشجوی کارشناسی پیوسته وارد دانشگاه فرهنگیان شهرستان نیر می شوند که با ورود این دانشجویان ، تعداد دانشجویان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه به 271 دانشجو می رسد.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم در این همایش به مهم ترین راه های هدایت انسان اشاره کرد و گفت: عقل ، انبیا ، ائمه و علما و فقها از جمله مهم ترین راه های هدایت انسان است که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است.
وی افزود: معلمی که دین نداشته باشد قلم آن مثل شمشیر عمل خواهد کرد.
***

مسابقات فوتسال جام فجر بخش عنبران پایان یافت.
************************************************
مسابقات فوتسال جام فجر بخش عنبران که با شرکت 12 تیم از 12 بهمن ماه در سالن ورزشی شهدای شهر عنبران آغاز شده بود پایان یافت.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، در دیدار نهایی این مسابقات دو تیم بخشداری عنبران و وحدت میناباد به مصاف هم رفتند که در نهایت بخشداری عنبران توانست با حساب 5 بر 3 بر حریف خود غلبه و مقام اول را کسب کند.
تیم های وحدت میناباد و شهرداری عنبران هم به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.


مسابقات المپیاد طرح ملی دادرس ویژه دانش آموزان دوره اول دبیرستان شهرستان نیر برگزار شد
**************************************************************************************
المپیاد طرح ملی دادرس دانش آموزان نیری در سالن ورزشی شهید مهدی زاده نیر با حضور تیم های شرکت کننده از مدارس متوسطه دوره اول شهرستان نیر برگزار شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر روز چهارشنبه گفت: آموزش های مربوط به طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در مدارس این شهرستان از یک ماه پیش آغاز شده است.
عسگر فرجی با اشاره به این که دانش آموزان دختر و پسر در المپیاد طرح دادرس به رقابت پرداختند افزود: 10 تیم از 10 مدرسه شهرستان در این المپیاد حضور داشتند.
وی مراحل آزمونی این المپیاد را در دو بخش تئوری و عملی ذکر کرد و گفت: 140 دانش آموز نیری در دومین المپیاد شهرستانی در محل جمعیت هلال احمر شهرستان نیر و سالن شهید مهدی زاده آموزش و پرورش رقابت کردند.


352 واحد مسکن در بیله سوار تسهیلات مقاوم سازی می گیرند
رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله سوار گفت: با هدف مقاوم سازی واحدهای مسکونی 352 واحد مسکن در این شهرستان برای اخذ تسهیلات بانکی با عاملین بانک ها عقد قرارداد منعقد کرده اند.
محتشم احدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای هر واحد معرفی شده 125 میلیون ریال تسهیلات بانکی اعطا می شود.

شهرستان نیر دارای پتانسیل خوب ورزشی است
********************************************
نیر ، اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: شهرستان نیر دارای پتانسیل خوب ورزشی است.
میرفخرالدین زاهد روز چهارشنبه در بازدید از اداره ورزش و جوانان نیر افزود: وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل باید توجه ویژه ای در حمایت مالی ورزش این شهرستان داشته باشد.
وی با تاکید بر مشارکت تمام ادارات شهرستان برای پیشرفت ورزش بومی گفت: ادارات باید
در ارائه خدمات و توسعه بخش ورزش شهرستان همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.
به گزارش ایرنا ، سیدناصر میر مرسلی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر هم گفت:
بیش از 25 هیات ورزشی فعال در شهرستان نیر وجود دارد و در این راستا بالغ بر یک هزار و 600 نفر به صورت سازمان یافته به امر ورزش می پردازند.
وی افزود: کسب بیش از 50 مدال آسیایی ، کشوری و استانی توسط ورزشکاران شهرستان نیر خود دلیلی بر پتانسیل بالای ورزش این شهرستان است که با توجه به نبود امکانات و تجهیزات کافی ورزشی به این عناوین بالا دست یافته اند.
وی با اشاره به نبود حامی مالی در شهرستان نیر بریا حمایت از ورزشکاران گفت: بسیاری از قهرمانان ورزش این شهرستان با هزینه شخصی راهی مسابقات کشوری و استانی
می شوند و در رشته هایی چون شمشیر بازی ، تکواندو و فوتبال در استان مطرح هستند.
وی همچنین نبود خوابگاه ورزشی و تجهیزات را از مشکلات ورزش شهرستان ذکر کرد.
7120/7116/7118/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن