تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805498267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه استان اردبیل نمین ، اردبیل - ایرنا - همزمان با دهه فجر ساختمان دهیاری روستای ننه کران از توابع نمین افتتاح شد.


به گزارش ایرنا ، عبدالله نعیمی بخشدار مرکزی نمین روز شنبه در این مراسم زیربنای این ساختمان را 72 متر مربع ذکر کرد و گفت: از محل اعتبارات داخلی دهیاری های منطقه برای احداث این ساختمان 400 میلیون ریال هزینه شده است.
وی از کمک و همیاری مردم روستا در بنای این ساختمان قدردانی کرد و افزود: از منابع دولتی هیچ مبلغی برای احداث این ساختمان اختصاص نیافته است.
سیدتقی دریتیم فرماندار نمین نیز در این مراسم به استعدادهای فراوان ورزشی موجود در بین جوانان روستای ننه کران اشاره کرد و از راه اندازی سالن ورزشی در این روستا در سال 93 خبر داد.
***
* نیر * امام جمعه نیر گفت: افراد خیر باید در اجرای برنامه های فرهنگی مشارکت داشته باشند.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میکائیل مقدسی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد دهه فجر نیر نماز جمعه را یکی از برکات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و نمودی از حاکمیت دینی دانست و افزود: نماز جمعه کانون اصلی نور ، تقوا و معنویت و تقویت کننده وحدت ، اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی است.
وی گفت: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان باید با برنامه ریزی صحیح و حساب شده و استفاده از فرصت ها زمینه رونق بیش از پیش این فریضه بزرگ الهی را فراهم کنند.
***
* نیر * به مناسبت گرامیداشت دهه فجر نمایشگاه کتاب فجر در محل مسجد جامع شهر نیر برپا شد.
سرگرد طاهر رحیمی جانشین سپاه ناحیه نیر در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه و عرضه کتاب به گونه ای که در دسترس مردم باشد می تواند به رشد علمی و توسعه فرهنگی جامعه کمک کند.
وی افزود: در این نمایشگاه 400 جلد کتاب با 50 درصد تخفیف ارائه می شود. وی گفت: برپایی این نمایشگاه ها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشارجامعه به ویژه نوجوانان و جوانان موثر است.
وی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده و کتاب به عنوان یک ابزار فرهنگی نقش مهمی در تقویت روحیه علمی و آگاهی نسل جوان دارد.
***
* گرمی * رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از اعلام آمادگی جامعه هنرمندان بسیجی این استان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن خبر داد.
سرهنگ عظیم دشتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرمی افزود: انقلاب اسلامی ایران پدیده بی نظیر تاریخ معاصر است که بر خلاف باور و پیش بینی سیاستمداران جهان معادلات جهانی را برهم زد.
وی گفت: اکنون نیز عظمت ملت ایران و موضع استوار نظام اسلامی قدرت های جهانی را به کرنش در مقابل میهن اسلامی وادار کرده است.
وی افزود: گرمی در دوران طلایی دفاع مقدس نیز به نسبت جمعیت ارزش های ماندگاری کسب کرد و در مقایسه با برخی مناطق ممتاز است.
دشتی با اشاره به تقید مردم گرمی به دین ، مذهب و ولایت فقیه معنویت را سرمایه ای پایان ناپذیر برای مردم دانست.
وی گفت: مردم با حضور حماسی در 22 راهپیمایی بهمن بلوغ و بصیرت سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
***
* نیر * فرماندار شهرستان نیر در آیین افتتاح کاروان نیکوکاری جمعیت هلال احمر شهرستان نیر گفت: هلال احمر در ارائه خدمات درمانی و امدادی برای نیازمندان جامعه و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سوانح عملکرد خوبی دارد و ترویج این فعالیت ها در حوزه های مشارکتی و عام المنفعه جامعه ضروری است.
میرفخرالدین زاهد افزود: قرار گرفتن در مسیر کمک به همنوعان یک توفیق الهی و مایه سعادت دنیوی و اخروی است.
وی گفت: شعار اصلی این نهاد مردمی نهاد خدمت داوطلبانه نه تنها در یک کشور بلکه برای ملل مختلف است و این افراد برای کمک به همنوعان خود در سراسر دنیا امداد رسانی می کنند.
زاهد افزود: جهانی بودن این جمعیت و نبود اغراض سیاسی در انجام ماموریت ها برای امداد و نجات نقش معنوی این جمعیت را نمایان می کند.
***
* گرمی * به مناسبت دهه فجر طرح ویزیت رایگان مرزنشینان گرمی توسط پزشکان متعهد هنگ مرزی این شهرستان اجرا شد.
به گزارش ایرنا ، در اجرای این طرح ده ها نفر با مراجعه به پزشکان مستقر در مقابل مسجد جامع گرمی رایگان ویزیت شده و با سنجش فشار خون معاینه شدند.
سرهنگ سیدشاهین اسمعلی فرمانده هنگ مرزی گرمی با اشاره به نقش پررنگ مردم در پیروزی انقلاب اسلامی هدف از اجرای این طرح یک روزه را ارائه خدمات پزشکی درمانی رایگان به مرزنشینان و گرامیداشت دهه انقلاب اعلام کرد.
***
* کوثر * محفل نورانی انس با قرآن کریم با شرکت قاریان ممتاز شهرستانی و کشوری در مسجد دمیرچی گیوی برگزار شد.
امام جماعت مسجد جامع گیوی در این مراسم گفت: در قرآن کریم و روایات معصومین (ع) بر تشویق نوجوانان به تلاوت قرآن تاکید فراوانی شده چرا که تلاوت نوجوانان باعث ایجاد فضایی معنوی و تاثیرگذار در بین مردم می شود و قلب پاک آنها تاثیر گذاری الفاظ وحی را بر دل مومنان دو چندان می کند.
***
* بیله سوار * مقاله شاپور نورآذر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار برای چاپ در مجله علمی و پژوهش خارجی کشور هندوستان با عنوان Epic in Rudaki and ferdowsis poem در ژورنال بین المللی ((Asian Academic Research Associates)) مورد پذیرش قرار گرفت.
این مقاله دوازدهمین مقاله خارجی چاپ شده این استاد است.
***
* بیله سوار * به مناسبت گرامیداشت دهه فجر یادواره شهدا روستای قره قاسملو از توابع بیله سوار برگزار شد.
حجت الاسلام احد احدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا در راه خدا با ارزش ترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب کرده اند.
وی بر ترویج فرهنگ شهدا در جامعه اسلامی تاکید کرد.
***
* بیله سوار * به مناسبت دهه فجر هتل اقامتی با زیربنای 850 متر مربع در هفت طبقه با 50 تختخواب با صرف هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان بیله سوار افتتاح شد.
***
* عنبران * ساختمان دهیاری روستای عنبران علیا افتتاح شد. بهروز بابانژاد بخشدار عنبران گفت: از محل اعتبارات داخلی دهیاری عنبران علیا برای احداث این ساختمان 380 میلیون ریال هزینه شده است. وی زیر بنای این ساختمان را 72 متر مربع ذکر کرد و افزود: احداث آن از سال 91 شروع شده بود. وی از همیاری اهالی روستا برای احداث و تکمیل این پروژه قدردانی کرد.
سیدتقی دریتیم فرماندار نمین هم در این مراسم از پایان پروژه گاز سانی به روستای عنبران در پنج ماه آینده خبر داد.
***
* عنبران * به مناسبت گرامیداشت دهه فجر محفل انس با قرآن کریم با حضور یکصد نفر از قاریان برجسته استانی و منطقه ای در مسجد جامع شهر عنبران برگزار شد.
قاریان مشهور استان اردبیل در این مراسم معنوی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.
حجت الاسلام لطیف صالحی رییس اداره تبلیغات اسلامی نمین هدف از برگزاری این محفل معنوی را ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه ذکر کرد.
***
7116/7118/7120/7123/7124
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن