تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803319923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه از استان قزوین قزوین - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین از صدور و تمدید یکهزار پروانه فعالیت در بخش های مختلف کشاورزی در این استان خبر داد.


ˈحمیدرضا تبسمی ˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان پروانه در بخش های طیور، دام سنگین، آبزیان و تولید قارچ توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان صادر و تمدید شده است.
وی اظهار داشت: صدور بیش از 400 پروانه در بخش های مختلف طیور، دام سنگین، آبزیان و قارچ از جمله مواردی است که توسط اعضا و کارکنان این سازمان انجام شده است.
به گفته تبسمی تعداد پروانه های تمدید شده نیز بیش از 500 مورد در تاسیس، بهسازی، توسعه و بهره برداری در بخش های مختلف کشاورزی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این رقم بالای صدور و تمدید پروانه ها در مدت کمتر از 10 ماه در این سازمان با وجود تعداد کم پرسنل اما تلاشگر و پرتوان نیروی متخصص کشاورزی به انجام رسیده که جای قدردانی دارد.
نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین دارای سه هزار عضو می باشد.
**********
رییس اداره راه و شهرسازی آوج از ادامه عملیات نمک پاشی و برفروبی راههای این شهرستان خبر داد.
ˈاسماعیل جعفریˈ افزود: بارش سنگین برف، برودت هوا و وزش باد باعث ایجاد کولاک و یخبندان در سطح تمامی راههای شهرستان آوج شده است.
وی ارتفاع برف در گردنه های آوج و سلطان بلاغ را 35 سانتی متر اعلام وتاکید کرد: کولاک در محور آبگرم به سه راهی رحیم آباد باعث شده تا جاده لغزنده و دید رانندگان به شدت کاهش یابد که البته عوامل راهدار با نمک پاشی و برفروبی، تردد خودروها در این مسیر را میسر کرده اند.
وی گفت: به دلیل لغزنده بودن جاده ها رانندگان به هنگام تردد در محورها باید ضمن رعایت فاصله طولی خودرو با خودرو مقابل، با سرعت پایین حرکت کرده و و علائم رانندگی توجه کنند.
به گفته وی، هم اکنون 25 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به همراه 40 راهدار مشغول عملیات برفروبی در سطح جاده های شهرستان آوج هستند.
**********
مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین، ظرفیت فعلی مخازن آب شرب شهری این استان را بیش از 252 هزار متر مکعب عنوان کرد.
ˈاحمد هجران فرˈ با اشاره به اینکه ظرفیت مخازن آب شرب در شهرهای استان در بدو تاسیس شرکت در سال 72 حدود 33 هزار و 750 متر مکعب بود، افزود: ظرفیت فعلی مخازن آب شرب شهری استان در 26شهر به بیش از 252 هزار متر مکعب افزایش یافته است.
وی با اشاره به بررسی تطبیقی آمار عملکردی شرکت آبفای استان قزوین در بدو تاسیس این شرکت در سال 72 با وضعیت کنونی در سال 92 پرداخته و افزود: جمعیت تحت پوشش خدمات این شرکت در سال 72 بیش از 430 هزار نفر بوده که در حال حاضر به 950 هزار نفر می باشد که این رقم نشانگر افزایش 100 درصدی است.
وی اضافه کرد: در سال 72 تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات آبفای قزوین 11 شهر با 71 هزار و 800 فقره انشعاب بوده که در سال 92 به 26 شهر و بیش از 256 هزار فقره اشتراک، افزایش یافته است.
هجرانفر ضمن اشاره به اینکه در سال 72 حداکثر ظرفیت تامین آب شرب شهرهای استان 40 هزار متر مکعب بوده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حداکثر ظرفیت تامین آب شرب شهری استان قزوین 118 هزار متر مکعب می باشد.
هجران فر، طول خطوط انتقال و طول کل شبکه آب را در سال 72 به ترتیب 20 و 800 کیلومتر عنوان نمود و اظهارداشت: در سال 92 طول خطوط انتقال آب شرب شهری استان قزوین به 240 کیلومتر و طول کل شبکه آب نیز به 1822 کیلومتر افزایش یافته است.
وی تعداد چاههای در مدار بهره برداری در سال 72 را 51 حلقه و تعداد آنها در حال حاضر را 156 حلقه و تعداد آزمایشگاه های کنترل کیفیت را نیز دو واحد برشمرد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین تصریح کرد: در سال 72 هیچ جمعیت شهری تحت پوشش شبکه فاضلاب نبود که در سال جاری این رقم در 16 شهر استان قزوین به 57 درصد و بیش از 18 هزار و 500واحد انشعاب فاضلاب افزایش یافته است.
**********
مسوول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کارکنان این مدیریت در مسابقات بدمینتون بانوان و مردان این استان رتبه نخست را کسب کردند.
ˈحمیده رسولی ˈ افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر در دو رده بانوان و مردان و از بین پایگاههای بسیج استان به میزبانی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد که در بخش مردان رتبه های اول تا سوم را ˈحسین قاسملوˈ ، ˈعلی عابدینی فرˈ و ˈ اکبر شریفی مطلقˈ کسب کرده و دربخش بانوان ˈرقیه اصغریˈ، ˈ زهرا حسینیˈ به ترتیب اول و دوم و ˈسوسن کاکاوند و مینا صفاییˈ بطور مشترک سوم شدند.
این مسوول ادامه داد: همچنین در مسابقات انفرادی بدمینتون بانوان کارمند استان که با حضور بیش از 30 ورزشکار از ادارات دولتی استان برگزار شد ˈ زهرا حسینیˈ موفق به کسب مقام سوم این بخش شد.
**********
رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا، سالم زیستی در زندانها را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی مظفریˈ در جریان بازدید از زندان این شهرستان افزود: بعد از انقلاب اسلامی تمامی زندانیان از حقوق شهروندی برخوردار شدند و به جرم انها مطابق با موازین شرعی و قانونی رسیدگی می شود.
وی بر رسیدگی ویژه به مشکلات قضایی مددجویان تاکید و اظهار داشت: در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مددجویان واجد شرایط به مرخصی اعزام می شوند.
رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: باتوجه به اینکه استحکام خانواده در ایران اسلامی از اهم مسایل بشمار می آید، به همین دلیل با اعطای مرخصی زندانیان به تحکیم روابط خانوادگی کمک می شود و از فروپاشی کانون خانواده ها و آسیب های احتمالی جلوگیری می شود.
حجت الاسلام مظفری بیان کرد: حضور مقامات قضایی در زندانها همواره تسهیل کننده امر اصلاح وتربیت بوده وموجب رسیدگی به موقع به درخواست های مددجویان می شود.
وی در پایان تصریح کرد: تعامل مراجع قضایی و زندانها علاوه بر تسریع در امر رسیدگی به تقاضاهای مددجویان، اموری چون مرخصی، عفو، آزادی مشروط و دیگر موارد قضایی مرتبط با آنها تسهیل شده واین امر سبب آرامش وامنیت زندان می شود.
**********
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با تلاش مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت، دسترسی به بانک اطلاعاتی Scopus از طریق معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین فراهم شد.
دکترˈسعید آصف زادهˈ افزود: با انجام این کار از این پس علاقه مندان، اعضای هیات علمی مراکز تحقیقاتی، محققان و دانشجویان می توانند در صفحه وب معاونت پژوهشی این دانشگاه، بخش مجلات و بانک ها یا از طریق آدرس اینترنتی www.scopus.com از مقالات علمی معتبر آن بهره ببرند.
وی اضافه کرد: Scopus بزرگ ترین پایگاه اطلاعاتی ˈچکیدهˈ و ˈاستنادیˈ جهان است که علاوه بر چکیده مقالات، دارای فهرست منابع هر مقاله بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله فراهم می آید.
آصف زاده ادامه داد: از اینرو می توان دریافت هر مقاله در این مجموعه تاکنون چند بار توسط سایر مقالات مورد استناد قرار گرفته است که این خود شاخصی برای تعیین کیفیت و ارزش مقاله ها می شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به اینکه موثرترین کشورها، نشریات، موسسه های علمی، آثار و دانشمندان از این طریق مشخص می­شوند افزود:Scopus اواخر سال 2004 میلادی توسط یک ناشر هلندی بنام الزویر ناشر هلندی راه اندازی شد و با همکاری 21 مؤسسه از سراسر جهان، به سرعت رقیب جدی موسسه اطلاعات علمی می باشد که قریب 50 سال پیشرو نمایه­های استنادی در جهان بود.
7388/ 7390 /627/ 7391/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن