تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802955148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واحدهای تحقیق و توسعه تفکر منطقه ای و جهانی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان: واحدهای تحقیق و توسعه تفکر منطقه ای و جهانی داشته باشند اصفهان- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: واحدهای تحقیق و توسعه مراکز صنعتی باید تفکری تجاری در سطح منطقه ای و جهانی داشته باشند.


به گزارش ایرنا، مظفر انصاری روز چهارشنبه در آیین معرفی واحدهای صنعتی نمونه استان در زمینه تحقیق و پژوهش افزود: واحدهای تحقیق و توسعه مراکز صنعتی باید به فکر فضای رقابتی و جذب مشتری و کسب سهم بیشتر در بازار باشند.
وی ادامه داد: این واحدها باید در زمینه توسعه صادرات غیر نفتی تلاش بیشتر کنند.
وی با تاکید بر اینکه تحقیق و پژوهش برای صاحبان سرمایه و متخصصان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اضافه کرد: این باور باید میان صنعتگران به وجود بیاید که تحقیق و پژوهش یک نیاز است و این موضوع باید مهندسی فرهنگی شود.
رییس سازمان صنعت و معدن اصفهان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی از این هراس دارند که تفکر متخصصان ایرانی به بیرون از کشور صادر شود و آنها بر بمب هسته ای حساس نیستند.
وی ادامه داد: منظور از اقتصاد مقاومتی توجه به زیرساختها و تحقیق و توسعه است که برای مثال چطور می توان از یک تن مواد اولیه محصولات ویژه ای تولید کرد.
انصاری با اشاره به اینکه استان اصفهان در حدود شش سبک در قالیبافی دستباف شهرت جهانی دارد، افزود: اما هنوز فضای ذهنی تک بافتی میان صاحبان این صنعت وجود دارد و این به معنای از بین بردن سرمایه است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه تولید آبروی ملی است، اضافه کرد: تراز تجاری یک کشور کارنامه تولیدی آن است و تولید تنها راه حل دور زدن تحریمهاست.
وی اظهار کرد: شرایط ناعادلانه اقتصادی برای هر دو بخش خصوصی و دولتی وجود دارد و باید به این فرهنگ مشترک برسیم که فضای تولیدی در کشور فراهم شود.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان نیز در این آیین گفت: بودجه های کلانی در زمینه تحقیق و توسعه در برنامه پنجم توسعه از محل فروش نفت در نظر گرفته شده که تحقق نیافته است.
عبدالوهاب سهل آبادی افزود: میلیون ها تن سنگ در استان اصفهان وجود دارد اما به دلیل بهره نگرفتن از آنها از طریق تحقیق و توسعه این ثروت از بین می رود.
وی با تاکید بر اینکه پژوهش و تحقیق برای صاحبان سرمایه بسیار ضروری است، ادامه داد: به دلیل نبود زیرساختهای لازم بسیاری از واحدهای صنعتی ورشکسته خواهند شد.
رییس خانه صنعت و معدن اصفهان تصریح کرد: در چند مدت اخیر به 418 واحد فولادی پروانه تاسیس داده شده که در صورت مهیا نشدن زیرساختها و عدم توجه به بخش تحقیق و توسعه این واحدها تعطیل خواهد شد.
وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات موجود در اصفهان را می توان در سطح استان رفع کرد و نیازی به کارهای کلان و رفع تحریمها ندارد.
سهل آبادی از مسوولان دولت یازدهم خواست در اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها دقت بیشتری داشته باشند تا به جامعه صنعتی ضربه وارد نشود.
پ/7140/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن