تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه آزادی یکصد زندانی مالی در استان اردبیل فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زمینه آزادی یکصد زندانی مالی در استان اردبیل فراهم شد اردبیل - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال یکصد نفر از زندانیان جرایم مالی غیر کلاهبرداری و دیه تصادفات غیر عمدی توسط ستاد دیه این استان آزاد شدند.


به گزارش ایرنا ، مسعود تهور انزابی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مردمی دیه استان اردبیل افزود: میزان محکومیت کل این افراد 80 میلیارد ریال بود که با اخذ گذشت شکات و جذب آورده خود زندانی یا کسان وی تنها با پرداخت 9 میلیارد و 300 میلیون این زندانیان آزاد شدند.
وی گفت: 12 درصد از زندانیان استان را جرایم غیرعمد تصادفات و مالی غیرکلاهبرداری تشکیل می دهند.
وی افزود: با توجه به تلاش و تدبیر مدیر عامل ستاد دیه کشور برای جذب اعتبارات دولتی و اختصاص بخش قابل توجهی از آن به این استان ستاد دیه استان اردبیل توانایی زیرپوشش قرار دادن 100 درصد زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و آبرومند را دارد.
وی اظهار کرد: برخی از افراد به دلیل کمک های مالی بستگان ، تمکن مالی و یا برخی دلایل شخصی متقاضی استفاده از تسهیلات ستاد دیه نیستند.
وی دقت عمل بالا در اعطای تسهیلات را از اصول ذاتی ستاد دیه ذکر کرد و گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن پس از اخذ درخواست زندانی توسط مددکاران زندان و تکمیل فرم اولیه و پرونده و ارسال آن به ستاد دیه کار تحقیق توسط محققین ستاد و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان انجام می شود.
وی افزود: تنها کسانی از تحقیقات نظر مثبت را اخذ می کنند که حائز شرایط لازم باشند.
به گفته وی ، شکات به جلسه دعوت می شوند و بخشی از دیه یا بدهی زندانی توسط اعضای ستاد از شکات اخذ رضایت می شود و تا جایی که امکان داشته باشد خود زندانی یا کسان وی نیز بخشی از بدهی او را تامین می کنند و مابقی توسط ستاددیه استان به تشخیص اعضا به صورت تسهیلات بانکی یا کمک های خیرین (جمع آوری شده در جشن های گلریزان) به شکات پرداخت می شود.
وی همچنین با اشاره به بررسی 55 پرونده به صورت جلسات فوق العاده در دهه فجر اظهار امیدواری کرد مراحل پرداخت این زندانیان هر چه زود تر طی و آنها قبل از عید آزاد شده و در کنار خانواده های خود باشند.
وی افزود: ستاد مردمی دیه در اردبیل مستقر است اما یاوران ستاد دیه در شهرستان های استان امور تحقیق و بررسی پرونده های مربوط به زندانیان شهرستان های تابعه استان را بر عهده دارند.
594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن