تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اردبیل: اعضای شوراهای اسلامی شهرها به دنبال منابع مالی و کسب درآمد پایدار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اردبیل: اعضای شوراهای اسلامی شهرها به دنبال منابع مالی و کسب درآمد پایدار باشند اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها باید به دنبال منابع مالی و کسب درآمد پایدار باشند.


به گزارش روز یکشنبه استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی استان افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید در زمینه ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری های استان با هدف آبادانی و پیشرفت شهرها و ارائه خدمات بهتر به مردم با مشارکت و همکاری بخش خصوصی گام های موثرتری بردارند.
وی گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری های استان به رشد و آبادانی و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه کمک خواهد کرد.
وی اشتغال را اصلی ترین دغدغه استان دانست و گفت: ما باید با تشکیل سازمان های مردم نهاد و افزایش سرمایه اجتماعی و گسترش خیرخواهی و مثبت نگری زمینه اشتغال را در استان فراهم کنیم.
استاندار اردبیل افزود: بانوان استان می توانند در سمت های مدیریتی به خوبی نقش ایفا کنند و مطالعات اجتماعی نشان می دهد که فساد مدیریتی در زنان کم و وجدان کاری آنها بیشتر است.
به گزارش ایرنا ، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز ایجاد کمیسیون بانوان در شوراها و تشکیل گروه های NGO ویژه بانوان را از برنامه های مهم این دفتر دانست و گفت: برای زنانی که سرپرست خانواده ها هستند خدمات ویژه ارائه می شود.
ماریا موسوی با بیان این که بانوان استان اردبیل به یک فرهنگسرا نیاز دارند افزود: برنامه ریزی شده برای سال آینده برای تعیین جایگاه و نقش زنان در مدیریت شهری و شهرداری همایشی ویژه برگزار شود.
هر یک از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های استان به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود از جمله عدم وجود پارک بانوان و فرهنگسرا ، نبود مراکز بهداشتی و درمانی ، عدم وجود اتاق فکر بانوان و نبود درآمد پایدار برای شهرداری ها پرداختند.
8123/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن