تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج باید خط مقدم امام جماعت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سرهنگ درویشی:
بسیج باید خط مقدم امام جماعت باشد
پیشوا - خبرگزاری مهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه پایگاه بسیج همان مسجد است، گفت: بسیج باید خط مقدم امام جماعت باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج پیشوا به منظور تعامل در مسائل فرهنگی و مقابله با تهدیدات نرم در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسن درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تاکید کرد: امروز بسیج و مسجد باید در کنار هم و مکمل یکدیگر باشند در غیر اینصورت از لحاظ فرهنگی لطمه خواهیم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در ادامه سخنان خود به جایگاه مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد اولین بنیاد الهی، جایگاه نزول خیرات و برکات آسمانی و خانه آگاهی و عبادت و کانون حیات طیبه اسلامی است.

درویشی ادامه داد: نقش عظیم و تمدن ساز مسجد در شکل گیری و تقویت اسلام ناب محمدی و گسترش تعالیم انسان ساز اسلام و تربیت مجاهدین و خادمان و فرهیختگان زمان بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مسجد خاستگاه و پایگاه و پشتیبان انقلاب اسلامی و عامل ثبات و تقویت نظام اسلامی بوده و هست و این مرهون نگاه عمیق امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری و مدیون حضور ائمه جماعات آگاه و دلسوز و همچنین همکاری تشکل های فعال و اثر گذار  در مسجد و تمام مومنان اهل مسجد است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا گفت: مسجد سنگری است که از ابتدای دین رهگشا بوده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام مبارزات و دفاع از انقلاب اسلامی در مسجد صورت می گرفته است و  بسیجیان ما در مجموعه مسجد تربیت شده اند. درویشی با تاکید بر این که امروز پایگاه های بسیج نباید خود را از مسجد جدا بدانند، تصریح کرد: رویکرد بسیج فرهنگی و تربیتی است که عمدتا باید تحت رهبری ائمه جمعه و جماعات به ثمر رسد و طرح شجره طیبه صالحین باید زیر مجموعه امام جماعت باشد. وی با بیان این که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که پایگاه های بسیج باید در مساجد باشند، یادآور شد: پایگاه بسیج همان مسجد است و بسیج باید خط مقدم امام جماعت باشد.


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن