تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802449647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد ناراضی از خریدهای اینترنتی شکایت کنند/ 11 گروه کالایی در نخستین جشنواره خرید اینترنتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی محمودی خبر داد:
افراد ناراضی از خریدهای اینترنتی شکایت کنند/ 11 گروه کالایی در نخستین جشنواره خرید اینترنتی
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک از برگزاری نخستین جشنواره خرید اینترنتی طی 3 تا 9 اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: 11 گروه کالایی در این جشنواره حضور دارند.



به گزارش خبرنگار مهر، جعفر محمودی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: 100 تا از برترین شرکتهای فروش اینترنتی در این جشنواره حضور دارند و تمامی این شرکتها نماد اعتماد را از این مرکز دریافت کرده اند. رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، ایجاد نماد اعتماد را برای ساماندهی کسب و کار اینترنتی عنوان کرد و افزود: این نماد به استفاده کنندگان در فضای مجازی اطمینان می دهد که سایت مربوطه سایت معتبری  است و با اطمینان خرید کنند وی تصریح کرد: در کشور حدود 20 هزار فروشگاه اینترنتی وجود دارد که از این تعداد حدود 19 هزار تا تاکنون تقاضای نماد اعتماد کرده اند و تنها راه توسعه اینگونه فروشگاهها ایجاد اعتماد بین خریداران است. محمودی با بیان  اینکه نماد اعتماد در جهان 5 ستاره دارد و ما تنها دو ستاره را در کشور تعریف کرده ایم اضافه کرد: اگر این نماد  به قوه قضاییه و سازمان حمایت وصل شود سریعتر رشد می کند. وی اظهار داشت: برای شرکت در حشنواره متقاضیان زیادی اعلام آمادگی کرده اند اما شرکتهایی که قدرت تخفیف دهی زیاد داشته اند انتخاب شدند. محمودی با بیان اینکه در زمینه  توسعه کسب و کار اینترنتی  نیازمند توسعه جهشی هستیم افزود : در حال حاضر 6 دهم درصد از GDP  را خرده فروشی آنلاین در کشور تشکیل می دهد و این در حالی است که اگر بخواهیم به سطح فروش آنلاین کشورهای در حال توسعه برسیم باید این حجم دو برابر ،  برای رسین به حجم جهانی آن باید این رقم 3 برابر ،  برای رسیدن به حجم کشورهای توسعه یافته 6 برابر و رسیدن به سطح انگلستان این رقم  13 برابر شود. همچنین در این نشست، فرانک رازقی، قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک از تخفیفات 10 تا 50 درصدی در نخستین جشنواره خرید اینترنتی خبر داد. وی افزود: اسامی فروشگاههای جشنواره در سایت www.eshopfest.ir  موجود است و خریداران می توانند بر اساس گروه کالایی یا نام فروشگاه انتخاب خود را انجام دهند و سپس وارد سایت فروشگاه شده و اقدام به خرید کنند. به گفته اسکویی، فروشگاههایی انتخاب شده اند که امکان سرویس دهی به حجم بالای خریداران را داشته باشند و لزوما این فروشگاهها در تهران مستقر نیستند. قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک، خریدهای آنلاین از طریق پست یا پیک به خریداران تحویل می شود و در صورت  وجود میزان تخفیف ، حمل رایگان یا هدیه این اطلاعات در سایت جشنواره ذکر شده است. وی در زمینه چگونگی اعلام نارضایتی از خرید مربوط تصریح کرد : خریداران ناراضی می توانند شکایت خود را به مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارسال کنند و روش ارسال نیز در مجوز نماد اعتمد ذکر شده است و خریداران باید وارد سایت نماد اعتماد شده شکایت خود را ارسال کنند  و در صورت احراز تخلف مجوز به صورت آنی از فروشگاه گرفته می شود . اسکویی گروههای کالایی موجود در جشنواره را شامل 11 گروه کالایی برشمرد و افزود : طبق قانون تجارت الکترونیک خریداران تا 7 روز پس از خرید می توانند برای بازگرداندن کالای خریداری شده اقدام کنند و در این صورت باید هزینه بازگرداندن کالا را تقبل و کل وجه پرداختی بایت خرید را دریافت کنند .


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن