تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی در کشور برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی در کشور برگزار می شود گرگان - ایرنا - نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی کشور از سوم تا نهم اسفند امسال برگزار می شود.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان روز یکشنبه گفت: این جشنواره در فضای اینترنت، با حضور فروشگاه های اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی کشور و از طریق وب سایت eshopfest.ir برگزار می گردد.
ˈیداله وفاییˈ افزود: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزارکننده این رویداد بوده و شعار امسال آن ˈشهروند الکترونیکی در هفته خرید اینترنتیˈ است.
وی اظهار کرد: اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ خرید اینترنتی در سطح کشور، معرفی کسب و کارهای اینترنتی قانونمند و مورد اعتماد به اقشار مختلف مردم و ایجاد زمینه های پرورش شهروند الکترونیکی در سطح جامعه است.
وی افزود: این رویداد ملی از نظر کارکرد، مشابه با نمایشگاه های بهاره ای است که هر ساله با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و در راستای تنظیم بازار شب عید و کمک به تأمین مایحتاج مردم در سطح کشور برگزار می شود، در عین حال جشنواره هفته خرید اینترنتی با نمایشگاه های یاد شده تفاوت های زیادی دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این که جشنواره به شکل کاملا مجازی در فضای اینترنت برگزار می شود گفت: محدودیت جغرافیایی برای مشارکت فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد و فروشگاه های مختلف از سراسر ایران می توانند در این رویداد شرکت کنند.
وفایی افزود: هم چنین محدودیت جغرافیایی برای خریداران برای خرید وجود ندارد و مردم از اقصی نقاط کشور می توانند به تمامی فروشگاه های جشنواره برای خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد: صرفاً فروشگاه های اینترنتی که از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کرده اند، می توانند در این رویداد شرکت کنند و علاوه بر عرضه کنندگان کالاهای مختلف ، فروشگاه های ارائه دهنده خدمات نیز در این جشنواره امکان حضور دارند.
وی اضافه کرد: هم چنین کلیه فروشگاه های شرکت کننده در این رویداد می بایست شرایط ویژه ای نظیر ارائه تخفیف، حمل رایگان، ارسال هدیه و ... برای کالاها و خدمات خود ارائه کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در باره فرآیند خرید در این جشنواره نیز گفت: فرآیند خرید از طریق وب سایت این جشنواره، بسیار ساده بوده و مراحل زیر را در بر می گیرد:
1- مراجعه به وب سایت جشنواره (eshopfest.ir) در فاصله زمانی یاد شده (سوم تا نهم اسفند)
2- جستجوی کالا یا خدمت مورد نظر بر اساس گروه کالایی یا بر اساس نام فروشگاه ها
3- مشاهده و بررسی شرایط ویژه ارائه شده برای کالای مورد نظر توسط فروشگاه یا فروشگاه های منتخب
4- اخذ تصمیم و هدایت به فروشگاه مورد نظر برای تکمیل فرآیند خرید.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن