تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری: قصرشیرین ظرفیت های خوبی برای کارهای فرهنگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست فرمانداری: قصرشیرین ظرفیت های خوبی برای کارهای فرهنگی دارد قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: این شهرستان مرزی ظرفیت های مناسبی برای کارهای فرهنگی دارد که در این راستا روحانیت و سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈیاور محمدیˈ روز چهارشنبه در دهمین جلسه ماهانه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان کرمانشاه در فرمانداری قصرشیرین افزود: بحمدالله با رهبری های حکیمانه امام و مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی امروز کشور ما دارای استقلال و بدون هرگونه وابستگی است و در یک فضای دینی و معنوی قرار دارد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود که با سه شاخصه اصلی رهبری خردمندانه و ملت شکل گرفت و در 22 امسال اقتدار و عظمت ایران اسلامی در راهپیمایی میلیونی ملت ایران اسلامی خود را بخوبی نشان داد.
وی گفت: در 22 بهمن امسال ما شاهد بودیم که همه امت مسلمان ایران اسلامی فارغ از هرگونه سلیقه و دیدگاه بصورت یکپارچه پاسخ توطئه های دشمنان نظام اسلامی را دادند.
محمدی گفت: امروز اگر مراقب نباشیم توطئه هایی که با همراهی برخی سران کشورهای عربی شکل گرفته است و بخشی از آن عراق را نیز در بر گرفته، شاید ما را نشان بگیرد لذا باید براساس فرموده مقام معظم رهبری با حفظ وحدت بین فرق مختلف اسلامی کشور را ایمن کنیم.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: روحانیت ارکان شکل گیری نظام اسلامی هستند و نقش مهمی در حفظ وحدت بین فرق و مذاهب مختلف اسلامی دارند و نمونه بارز آن فضای همدلی و همراهی فرق مختلف اسلامی در قصرشیرین است که یکی از امن ترین شهرستان های کشور است.
وی اظهار کرد: کشور ما پیچیدگی های خاص خود را دارد و یک نگاه کلی و درازمدت لازم است که آسیب ها را بشناسیم و نقش روحانیت در این زمینه بسیار برجسته است که در هوشیاری نسل جوان بسیار نقش دارند و قصرشیرین این مهم را در هشت سال دفاع مقدس بخوبی تجربه کرد.
وی با اشاره به اینکه قصرشیرین با برنامه ریزی نظام اسلامی در حال رشد و توسعه است، به نقش فراملی این منطقه اشاره کرد و افزود: این شهرستان با داشتن مرزهای طولانی و وجود دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان در امتداد این مرزها، هم اکنون عملکرد صادراتی موفقی را دارد و با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و شهرک مرزی شاهد افزایش حجم عظیم صادرات از این منطقه خواهیم بود.
وی با اشاره به ظرفیت های بزرگ بخش کشاورزی و وجود سدهای در دست احداث که 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان را آبی می کند و بهره گیری شهرستان از سامانه گرمسیری آب رسانی برای آبی کردن بخش عمده از منابع طبیعی منطقه گفت: با توسعه و تحول عمده قصرشیرین و افزایش جمعیت مهاجران به این منطقه نیاز است که در زمینه برنامه های فرهنگی، کارهای جدی صورت گیرد و سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیت در این راستا مسوولیت های مهمی را دارند.ک/2
1234/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن