تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای ابقای مهره مشایی در نهاد مهم فرهنگی، این بار با لولوی "آمدن فاطمه حقیقت جو"!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تلاش برای ابقای مهره مشایی در نهاد مهم فرهنگی، این بار با لولوی "آمدن فاطمه حقیقت جو"!

تلاش برای ابقای مهره مشایی در نهاد مهم فرهنگی، این بار با لولوی "آمدن فاطمه حقیقت جو"!
دست به عصا راه رفتن وزیر فرهنگ و ارشاد باعث شده تا کتابداران درگیر یک انتظار 6 ماهه برای تغییر رییس نه چندان کارآمد خود شوند و در همین حال انواع عملیات های روانی و تخریبی برای حفظ جناب منصور واعظی در کرسی رییس نهاد کتابخانه های عمومی به کار گرفته می شود.
به گزارش نامه نیوز، حامیان یکی از عوامل جریان مشایی که ظاهرا علاقه زیادی به چسبیدن به کرسی خود در دولت قبل دارد و با اعتماد به نفس فراوان، در دولت روحانی در حال مهره چینی افراطیون و عوامل گروه موسوم به انحرافی در دولت است، ظاهرا اکنون که وزیر ارشاد سرانجام تصمیم به برکناری دیرهنگام وی گرفته، به شیوه جدیدی متوسل شده اند: استفاده از لولویی به نام "آمدن فاطمه حقیقت جو"!

به گزارش انتخاب، دست به عصا راه رفتن وزیر فرهنگ و ارشاد باعث شده تا کتابداران درگیر یک انتظار 6 ماهه برای تغییر رییس نه چندان کارآمد خود شوند و در همین حال انواع عملیات های روانی و تخریبی برای حفظ جناب منصور واعظی در کرسی رییس نهاد کتابخانه های عمومی به کار گرفته می شود.

در حال حاضر  خبرها حاکی از آن است که تعدادی از عوامل جریان موسوم به انحرافی که طی 20 روز گذشته به بدنه مدیریتی و اداری نهاد کتابخانه های عمومی تزریق شده اند، با برپایی جلسات و محافل و با کمک برخی از رسانه های مجازی خاص، مصاحبه و گزارش می سازند و به رسانه های مورد نظرشان می دهند و تازه ترین روش آنها استفاده از لولوی به نام آمدن فاطمه حقیقت جوست!

یکی از این اقدامات مصاحبه مجعولی بود که در تاریخ سه شنبه اول بهمن ماه در سایت"گ" به عنوان یکی از نزدیکان آقای ملک احمدی، گزینه ریاست نهاد کتابخانه ها درج شده است. این فرد ساختگی که نزدیک به آقای ملک احمدی دانسته شده، دیدگاه های فرهنگی ایشان را توضیح داده و علاوه بر مژده بازگشت خانم حقیقت جو به نهاد کتابخانه ها! اعلام کرده است که ایشان به شدت با ممیزی کتاب  هم مخالف است و به محیط باز و آزاد فکر می کند.

این گونه اقدامات به صورت گسترده در حال انجام است و از جمله تلاش شده همزمان با بیرون دادن مشکوک نامه درخواست ماموریت ملک احمدی از وزارت علوم به ارشاد و انتشار آن در خبرگزاری سازمان تبلیغات، او را مشارکتی معرفی کرده و درباره مسوول شدنش هشدار دهند.

در حالی که کسانی که مشی ملک احمدی را می شناسند، می دانند وی گرایش سیاسی تندی ندارد و اگر به سوابق وی نگاه کنیم، یکی از سوابق مدیریتییش، مدیرکل اجتماعی وزارت کشور در زمان آقای ناطق نوری بوده است و هنگامی که در سال 86 هنوز بیش از یکسال ونیم از دوره حکم ایشان باقی مانده بود، به محض صدور حکم جناب واعظی به عنوان دبیرکل نهاد، بدون کوچکترین مقاومتی و یا جوسازی رسانه ای و یا آویزان شدن به شخصیت های  نظام یا افراد ذی نفوذ سیاسی دیگر و در حالی که 170 نماینده مجلس هفتم از ابقای وی حمایت کرده بودند، بی هیچ اما واگری و بدون تودیع ومعارفه ، نهاد کتابخانه ها را  ترک گفت.

صرف نظر از این که اکنون به هیچ روی امکان بازگشت افراد تندرویی نظیر فاطمه حقیقت جو، نماینده مجلس ششم که مدتهاست در آمریکا اقامت دارد، به ایران و سپس گرفتن پست دولتی از سوی آنها وجود ندارد، وی در گذشته نیز در هیچ بخشی از نهاد کتابخانه ها حضور نداشته و از عضویت در دفتر تحکیم به کرسی نمایندگی مجلس ششم پرواز کرده بود.

علاوه بر حرکت غیر اخلاقی رسانه ای عوامل مورد نظر ، تماس و رایزنی هایی هم  با برخی از نمایندگان مجلس و سران موثر برخی از احزاب اصولگرا نیزگرفته شده است و با فضا سازی های کاذب از تغییرات مدیریتی در نهاد کتابخانه های عمومی کشورکه به حیاط خلوت جریان انحرافی تبدیل شده است احساس خطر می کنند.

شایان ذکر است انتصاب سخنگوی ستاد آقای مشایی بنام وحید.ش. به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی صدای کیهان را هم درآورد که در شماره چهارشنبه 2 بهمن ماه 92 از ائتلاف جریان انحرافی و اصلاح طلبان خبر داد و انتصاب آقای وحید.ش. را در این راستا ارزیابی کرد.

البته آدرس دهی کیهان کاملاً غلط بود، چون مدیریت فعلی نهاد از عوامل متمایل به کیهان که سالیان اخیر به مشایی و جریان موسوم به انحرافی روی آورده است، می باشد. بنابراین انتصاب مذکور، ائتلاف اصولگرایان با جریان انحرافی بوده است که خوب است کیهان هم معنای این مطلب را درک کند.

به نظر می رسد در صورتی که وزیر ارشاد باز هم انتصاب دبیرکل جدید را به تاخیر اندازد، این تخریب ها و جابجایی های گسترده مالی و جابجایی حساب ها و استخدام های خلق الساعه همچنان ادامه خواهد یافت.




1392/11/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن