تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند مردم و روحانیت رمز استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: پیوند مردم و روحانیت رمز استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی است خمین- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیوند همگانی مردم و روحانیت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ دوشنبه در جمع دانش آموزان آموزشگاه دخترانه شاهدان کوثر خمین افزود: ملت ایران اسلامی همواره با حضور در صحنه، تبعیت از ولایت فقیه، پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی و حدت توانسته اند ضمن حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی، پیام انقلاب را به سرتاسر دنیا انتقال دهند.
وی گفت: عزم، همت، اراده و انگیزه ملت ها، رمز پیشرفت و توسعه آنها در ابعاد مختلف است، که در دین مبین اسلام نیز همواره رمز موفقیت دنیوی و اخروی مومنان را داشتن عزم، انگیزه، اخلاص و اراده قوی برای کسب علم و معنویت بیان کرده است.
وی بیان کرد: با توسعه شرکت های دانش بنیان، رشته های مختلف دانشگاهی، گسترش و تقویت حوزه های علمیه در شهرها و نقاط مختلف ایران می توانیم، به مسوولیت خود در مقابل آیندگان برای داشتن کشوری توسعه یافته و مقتدر در عرصه های مختلف عمل کنیم.
امام جمعه اراک اضافه کرد: اگرچه در سالهای اخیر در راه اندازی مدارس حوزه های علمیه و جذب طلبه، فعالیت های خوبی انجام شده است اما تا دست یابی به حدمطلوب فاصله زیادی داریم.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: با برنامه ریزی، تعیین اهداف و مشخص کردن سطوح تحصیلی مدارس حوزوی اگر متناسب با پتانسیل های شهرهای مختلف باشد، می توانیم در زمینه توسعه حوزه ها و پرورش طلاب موفق عمل کنیم.
وی اضافه کرد: در سطح استان مرکزی، اولویت اجرای فعالیت های فرهنگی در اراک، خمین و ساوه به لحاظ موقعیت خاص سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی متمرکز شده است.
امام جمعه اراک بیان کرد: حوزه های علمیه، بهترین مکان انسان سازی هستند و می توانند در ترویج اسلام نقش بسیار اساسی داشته باشند.
فرماندار خمین نیز گفت: اکنون با توجه به جمعیت 108 هزار نفری این شهرستان، حدود یک چهارم از مردم در مدارس، دانشگاهها، حوزه های علمیه در حال دانش آموختن و حرکت در مسیر علم هستند.
ˈعلیرضا کریمیˈ افزود: شهرستان خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، در سطح جهانی شناخته شده است، که رشد و پیشرفت این شهرستان، در گرو توسعه علمی و فرهنگی آن است.ک/2
8122/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن