تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802511334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت بیمارستان ها در نظام سلامت کشور بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت بیمارستان ها در نظام سلامت کشور بررسی می شود تهران - ایرنا -دبیر علمی سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی گفت : مدیریت بیمارستان ها در نظام سلامت کشور و الزامات و کاستی های مدیریت در بیمارستان ها توسط مدیران بیمارستان ها در کشور بررسی می شود.


دکتر زهرا خزاعی پور امروز - دوشنبه - در جمع خبرنگاران اظهار داشت :این سمینار با همکاری دفتر همکاری های ژاپن در خاورمیانه برگزار خواهد شد و هدف از برپایی آن استفاده از تجارب مفید مدیریتی در سایر نقاط دنیا و بومی کردن آن با فرهنگ ایرانی و اسلامی به منظور بالا بردن کیفیت نظام مدیریتی بیمارستان های کشور است .
وی ادامه داد: توجه به مدیریت نوین بیمارستان ها امروزه بیش از پیش در کشور احساس می شود و در این زمینه افزایش اطلاعات و دانش در حوزه بیمارستان ها می تواند هدایت و مدیریت بهینه بیمارستان ها را در کشور سهولت بخشد .
وی اظهار داشت : طراحی و استقرار یک نظام مدیریتی ، به عنوان یکی از اولویت های آغازین استراتژی های مدیران در توسعه و بهبود بیمارستان ها بیش از گذشته مورد توجه است . استفاده درست و علمی تجهیزات پزشکی نیر در افزایش کارآیی و هزینه اثر بخشی اهمیت ویژه ای دارد .
خزاعی پور خاطرنشان کرد : یکی از تفاوت های این سمینار با سمینار های مدیریت بیمارستان در سال های گذشته همکاری مرکز همکاری های ژاپن در خاورمیانه در برپایی این سمینار است . ˈ تاکشی ˈرییس این مرکز نیز در این سمینار شرکت می کند.
وی ادامه داد: در این سمینار از مدیران بیمارستان ها کشور که در کار خود موفق بوده اند دعوت شده که سخنرانی کنند و تجربیات موفق خود را در اختیار دیگر مدیران قرار دهند و در خصوص نظام نوین مدیریتی و چالش های آن در کشور تبادل نظر کنند.
خراعی پور گفت: استفاده از تجهیزات پزشکی بیمارستان ها در کشور به طور دقیق آموزش داده نشده است .
به گفته وی استاندارد های مدیریت بیمارستانی ، مدیریت منابع و تجهیزات پزشکی ، وظایف و شرایط متقابل کادر پزشکی و بیمار در مدیریت بیمارستانی ، نقش راهبردی دانشگاه ها در مدیریت بیمارستانی علمی جامعه نگر ، اعتبار بخشی و حاکنیت بالینی در مدیریت بیمارستانی و مقایسه مدل های مختلف مدیریت بیمارستانی از مهمترین محورهای این سمینار است .
سیما گرشاسبی دبیر اجرایی این سمینار نیز در این نشست خبری گفت : توسعه و ارتقای خدمات بهداشتی – درمانی (مدیریت بیمارستانی) و تجهیزات پزشکی مربوط به آن ، طرح چالش های موجود به همراه ارایه تجارب موفق کشورها در این عرصه و بهره گیری از دانش روز جهانیان از مهمترین اهداف برپایی این سمینار است .
به گفته وی بررسی مدل های رایج موفق مدیریت در برخی کشورها مانند ژاپن و آمریکا در اداره بیمارستان ها، دستیابی به مدل یا مدل های قابل اجرا در بیمارستان­های کشور، گسترش روابط علمی با کشورهای موفق در زمینه مدیریت در سیستم های بهداشتی و درمانی از دیگر اهداف برپایی این سمینار هستند.
گرشاسبی اظهار داشت : دراین سمینار 23 سخنرانی و 8 پانل با حضور دانشمندان ، فرهیختگان و مدیران مجرب در زمینه مدیریت بیمارستانی برگزار می شود.
دبیر اجرایی سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی افزود : در این سمینار پزشکان فوق تخصص ایمنولوژی و آلرژی اطفال، ریه، خون و سرطان بالغین، قلب اطفال، اطفال، غدد اطفال، غدد درون ریز و متابولیسم، کلیه اطفال، گوارش اطفال، گوارش بالغین (داخلی)، نفرولوژی، قلب و عروق، روماتولوژی، نوزادان، اعصاب اطفال، خون و سرطان اطفال، جراحی اطفال، جراحی ترمیمی، پلاستیک و سوختگی، و سایر گروه های پزشکی حضور دارند.
سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی 30 بهمن ماه در بیمارستان امام خمینی (ره)آغاز می شود.این سمینار تا اول اسفندماه ادامه دارد.
علمی (3)**1354**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن