تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکتهای برتر ایران در سال جاری معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طی همایش رتبه بندی IMI-100
شرکتهای برتر ایران در سال جاری معرفی شدند
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از رشد فروش مناسب صد شرکت برتر سال 92 نسبت به سال قبل خبر داد و گفت : سهم صد شرکت برتر از صادرات کشور طی امسال 85.4 دهم درصد است
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا : علی کرمانشاه در همایش رتبه بندی IMI-100شرکتهای برتر ایران افزود : قوانین و مقررات خاصی برای فعالیت شرکتهای بزرگ تدوین نشده و حمایت خاصی نیز از این بنگاهها صورت نمیگیرد و این درحالی است که شرکتهای کوچک و متوسط بیشتر موردتوجه و تمرکز سیاستگزاران هستند.

وی تصریح کرد : شرکتهای بزرگ در شکل گیری اقتصادهای نوظهور نقش اصلی را ایفا میکنند و اهمیت این شرکتها از لحاظ دسترسی به منابع مالی، بهره مندی از مراکز تحقیق و پژوهش، ریسک پذیری بالا و تعامل و همکاری با دانشگاهها قابل تامل است.

به گفته وی : شرکتهای بزرگ همچنین در ایجاد اشتغال و رشد و توسعه و فناوری نسبت به شرکتهای کوچک نقش جدی تری در اقتصاد دارند.

کرمانشاه افزود : توانمندی و فرصتهای تکنولوژیک داخل بنگاههای بزرگ قابل استفاده توسط سایر صنایع و بنگاهها است.

وی تاکید کرد : در شرایط رکود اقتصاد فعلی بنگاهها از طریق بکارگیری محورهای مهم و اساسی میتوانند شروع به بازسازی و ظرفیت سازی کنند تا استراتژی را بر فضای حاکم بر خود تحمیل نمایند.

به گفته کرمانشاه : نوآوری استراتژیک مدلهای کسب و کار جدید و فناوری های ساختارشکن مفاهیم کلیدی در دهه 2000 هستند.

در این همایش همچنین مجید درویش مجری انتخاب شرکتهای برتر ایران گزارشی از روند برگزاری و انتخاب شرکتهای برتر ارائه داد.

به گفته درویش : فروش اولین شرکت بیست هزار و دویست و چهل و هشت میلیارد تومان و فروش آخرين شرزكت(پانصدم)شرکت چهل میلیارد تومان در سال 91 بوده است.

همچنین فروش صد شرکت اول 82 درصد کل فروش ، صد شرکت دوم ده و نیم درصد، صد شرکت سوم 3.6درصد ، صد شرکت چهارم 1.9 ، صد شرکت پنجم 1.2 دهم کل فروش شرکتهای برتر را به خود اختصاص داده اند.

وی هدف از برگزاری این همایش و انتخاب شرکتهای برتر ایران را شفاف سازی فضای کسب و کار و رتبه بندی شرکتها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و نیز گسترش رقابت بین بنگاههای اقتصادی برشمرد و افزود : بانک ملی ایران بالاترین فروش ، بانک ملت بیشترین دارایی، بانک ملی بالاترین اشتغال زایی و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین صادرات را در بین شرکتهای برتر ایران به خود اختصاص دادند.

درویش اضافه کرد : امسال همچنین ده شرکت پیشرو به لحاظ تغییر رتبه فروش و نیز با توجه به اهمیت ارز آوری برای کشور ده شرکت برتر صادرات گرا نیز معرفی می شوند.

به گفته وی : میزان صادرات، رشد صادرات و نیز نسبت صادرات به فروش شاخص ارزیابی این دسته از شرکتهاست.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن