تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام مسوول:کسب مهارت درکودکی افرادرا برای زندگی آینده توانمند می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام مسوول:کسب مهارت درکودکی افرادرا برای زندگی آینده توانمند می کند تهران- ایرنا- قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل معتقد است: در صورتی که کودکان از همان اوایل زندگی مهارتی را بیاموزند، افرادی توانمند برای جامعه خواهند شد.


محمدتقی حسینی روز دوشنبه در نشست تخصصی حمایت های اجتماعی کودکان که با حضور تعدادی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیران و کارشناسان ارشد منطقه ای یونیسف (صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل) در محل این وزارتخانه برگزار شد، افزود: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید داشتن جامعه ای سالم و رشد یافته است.
وی تاکید کرد جامعه ای موفق است که به کودکان خود اهمیت بدهد زیرا کودکان هستند که نسل های آتی را بوجود می آورند.
حسینی با اشاره به این که هنوز با جامعه مطلوب فاصله داریم افزود: خوشبختانه تعامل بخش های دولتی و غیر دولتی در زمینه حمایت از کودکان دلگرم کننده است.
این مقام مسوول معتقد است قوانین در کشور باید به گونه ای تبین شود که حمایت کودکان را بیشتر مورد توجه قرار دهد.
وی با بیان این که یکی از ویژگی های جمعیت ایران جوان بودن آن است،گفت: جمعیت جوان در معرض آسیبهای گوناگونی است و باید برای حمایت از نوجوانان و کودکان حمایت مضاعفی صورت گیرد.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل ادامه داد: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به مقاوله نامه 182 در خصوص محو بدترین اشکال کار کودک نشان از عزم ایران برای حمایت از کودکان است.
حسینی تاکید کردایران تعامل خوبی با سازمان ملل متحد در زمینه حمایت از کودکان دارد و در زمینه محو فقر غذایی و آفت های اجتماعی کودکان تلاش می کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد جامعه باید نسبت به حمایت از کودکان آگاه باشد، زیرا در صورت آگاهی و افزایش وجدان جمعی شرایط برای حمایت از کودکان تسهیل خواهد شد.
در ادامه این برنامه محمد منیر صفی الدین نماینده مقیم یونیسف در ایران گفت: بی تردید میانگین جامعه ایران از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما در هر جامعه ای برخی از گروهها نیاز به حمایت خاص دارند که کودکان از آن جمله هستند.
وی یادآور شد: برخی از گروهها نظیر اقشار فقیر همواره در هر جامعه ای نیازمند توجه دولتها هستند. حمایت از اقشار آسیب پذیر یک راهبرد ملی است و هر دستگاهی در کشور باید برای محو آن برنامه ریزی کند.
وی با اشاره به تجربه خوب ایران در زمینه حمایت های اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در اجلاسهای منطقه ای حضور داشته وازتجارب دیگر کشورها استفاده کرده و تجارب خود را هم در این نشست ها در اختیار دیگر کشورها قرار داده است.
صفی الدین اظهار داشت: در جستجویی که در برخی از سایتهای اینترنتی در خصوص فعالیت های ایران در زمینه حمایت های اجتماعی شده، مشاهده می شود به طور عام آمارهایی از سوی بانک جهانی و یا صندوق بین المللی پول ارائه می شود. ضروری است ایران در زمینه یاد شده فعالیت های خود را افزایش دهد.
اقتصام(3) ** 9123 **1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن