تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار لاهيجان به سازمان بين المللي شهرداران صلح پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان
شهردار لاهيجان به سازمان بين المللي شهرداران صلح پيوست
لاهیجان – خبرگزاری مهر: با حكم رئيس بين المللي شهرداران صلح جهاني " رضا كحالي " شهردار لاهيجان به سازمان بين المللي شهرداران صلح پيوست.



به گزارش خبرنگار مهر، كنفرانس ۵۸۹۵ شهر در ۱۵۸ كشور و ناحيه در سراسر جهان را شامل مي شود كه تنها ۳۵ شهر جديد به سازمان شهرداران صلح پيوسته اند و شهردار لاهيجان يكي از ۳۵ شهردار برتر در اين زمينه است.  ماتسويي شهردار هيروشيماي ژاپن و رئيس سازمان بين المللي شهرداران صلح با ارسال نامه اي به شهردار لاهيجان اظهار اميدواري كرد كه با ياري شهرداران عضو اين سازمان و ارتباطات فرهنگي بين شهرداران و شهروندان در دنيا بتوان گامي براي ترويج فرهنگ صلح و دوستي و زدودن جنگ و خشونت از چهره جهان برداشت و دنيايي پر از صلح و بدون سلاح شيميايي را شاهد بود.  شهردار لاهيجان نیز در این خصوص اظهارامیدواری کرد: بتوان مانند ديگر شهرداران عضو با شركت در اجلاس هاي مختلف بين المللي پيام صلح و دوستي ملت ايران اسلامي به ويژه شهروندان فهيم لاهيجاني را به گوش ديگر شهروندان دنيا رساند. رضا کحالی در ادامه از افزایش ساعت كاري تمامی كاركنان شهرداري لاهیجان خبرداد و افزود: با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و مراجعات متعدد مردمي، شهرداري لاهيجان برای رفاه حال شهروندان و تكريم ارباب رجوع، ساعات كاري تمامی كاركنان خود را افزايش داد. وی اظهارداشت: همه روزه تمامی كاركنان شهرداري تا پايان سال علاوه بر ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۱۵ از  ساعت ۱۶:۳۰نيز برای انجام امور اداري و اجرايي در محل كار خود حضور خواهند داشت. كحالي ابراز اميدواري کرد كه اجراي اين طرح پاسخگوي نيازهاي شهروندان لاهيجان باشد. وی در ادامه خطاب به شهروندان متذکر شد: با پرداخت سالانه عوارض نو سازي علاوه بر كمك به عمران و آباداني شهر خود از ۱۰ درصد تخفيف و جايزه خوش حسابي بهره مند شويد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن