تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802362426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیته شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تشکیل می شود رشت - ایرنا - معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در نشست معاونین پژوهشی واحدها و مراکز این دانشگاه در واحد فومن و شفت از تشکیل کمیته شرکت های دانش بنیان در دانشگاه های آزاد اسلامی این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام دکتر ˈسیدعلی میرابراهیمیˈ روز یکشنبه در این نشست ارتباط دانشگاه ها با شرکت های دانش بنیان را ضروری دانست و گفت: ارتباط با شرکت های دانش بنیان و تشکیل کمیته آن در دانشگاه آزاد اسلامی، با هدف در دست داشتن نیروهای متخصص و مجرب و تبدیل هر دانشجو به یک کارآفرین مورد توجه قرار می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران و معاونان پژوهشی واحدها و مراکز در این زمینه جدیت دارند، افزود: هم اکنون 10 درصد از بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ارتباط با شرکت های دانش بنیان و توسعه این فضا اختصاص یافته است.
وی بزرگ ترین دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی در آینده را تولید ثروت عنوان و اظهار کرد: مباحث توجه به شرکت های دانش بنیان و همچنین ایجاد دانشگاه های مجازی در استان گیلان با فراهم آوردن زیرساخت ها دارای اولویت منجر به تولید ثروت خواهد شد.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نقش پژوهش و تحقیقات را یکی از مسائل مهم و اساسی دانست و ادامه داد: معاونین پژوهشی و مجموعه حوزه پژوهش و فناوری با اهتمام روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ها، باید در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، در راستای ارتقای فعالیت های دانشگاه و ترقی و توسعه در کشور،نقش آفرینی کنند.
حجت الاسلام میرابراهیمی با تاکید بر رعایت قانون و الزام رعایت بخشنامه های موجود ، خواستار ارائه مجموعه ای از راهکارها در زمینه های مختلف اجرایی شدن طرح های پژوهشی در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان شد.
دبیر هیات امنا و رییس کمیته پژوهشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: فعالیت های پژوهشی مورد تاکید سازمان مرکزی است و در سطح واحد ها و مراکز آموزشی تحت نظر این دانشگاه در گیلان توسعه و رونق می یابد.
دکتر ˈبهروز دانشیانˈ افزود: با حضور 900 عضو هیات علمی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان، ظرفیت های بالایی در زمینه پژوهش و فناوری وجود دارد که بهره مندی از این ظرفیت سودمند خواهد بود.
وی ایجاد، توجه و ارتباط با شرکت های دانش بنیان را از برنامه های اولویت دار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش دانست و بیان کرد: این موضوع در بودجه استان گیلان دیده شده و تشکیل کمیته تخصصی در این زمینه در دانشگاه های اسلامی این استان الزامی است.
وی همچنین از اجرایی شدن طرح سایت ارائه الکترونیک کتاب های چاپ شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک در گیلان خبر داد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ادامه با بیان اینکه 111 طرح پژوهشی در یک سال اخیر به دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ارائه شده ، گفت: از این تعداد طرح، 96 طرح پژوهشی توسط داوران ارزیابی شد و نتایج آنها به واحدها ابلاغ شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این جلسه گفت: باید زمینه آشنایی اساتید و دانشجویان با پژوهش و طرح های تحقیقاتی بیش از گذشته در مراکز علمی و دانشگاهی فراهم آید.
ˈˈمجتبی ملکی چوبریˈ افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سالانه شش درصد از درآمد حاصله خود را به امور پژوهشی و تحقیقاتی تخصیص می دهد و این امر نشان از اهمیت جایگاه پژوهش بین مدیران مجموعه بزرگ این دانشگاه در ایران اسلامی است.
وی در خصوص اقدامات حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت در یک سال اخیر ادامه داد: افزایش آمار کتابهای مرجع با رشد 118 درصد، افزایش تعداد مقالات isi با رشد 38 درصد و افزودن کتاب های غیر مرجع با رشد 17 درصد و ارائه طرح های پژوهشی با رشد 210 درصد و سخنرانی های علمی با رشد 67 درصد، در کنار برگزاری همایش پژوهشی در سطوح مختلف از جمله مهمترین این فعالیت هاست.
وی اظهار کرد: با راه اندازی شش کارگاه و آزمایشگاه جدید، تعداد کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت به 15 واحد رسیده که بیش از دو هزار نفر از دانشجویان رشته های فنی مهندسی این واحد دانشگاهی از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: این کارگاه ها و آزمایشگاه ها شامل فیزیک مکانیک و حرارت، جوشکاری، الکترونیک، مکانیک خاک و مقاومت مصالح می باشد.
وی با بیان اینکه پیش از این دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برای گذراندن واحدهای درسی مرتبط با کارگاه ها و آزمایشگاه های یادشده به مراکز دانشگاهی همجوار اعزام می شدند، اضافه کرد: با راه اندازی و تجهیز این تعداد کارگاه و آزمایشگاه که برای آنها پنج میلیارد ریال هزینه شده، دانشجویان در داخل واحد دانشگاهی واحدهای درسی خود را می گذرانند.
به گزارش ایرنا،در این نشست هریک از اعضا نظرات،پیشنهادات و راهکارهای خود را در زمینه توسعه و ارتقای فعالیتهای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان ارائه کردند.
بیش از 43 هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.ک/3
7294/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن