تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804155966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور میلیونی ملت ایران در22 بهمن با هیچ معیارمادی قابل سنجش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور میلیونی ملت ایران در22 بهمن با هیچ معیارمادی قابل سنجش نیست کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز وامام جمعه کرج با تجلیل از حضور میلیونی ملت ایران به ویژه مردم البرز درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضورارزشمند مردم با هیچ زبان و معیارمادی قابل سنجش و وصف نیست.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدمحمدمهدی حسینی همدانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ، این حضور با اقتدار مردم را درراهیپمایی 22 بهمن تبریک گفت و افزود: خداوند متعال پاداش قدم هایی که در راه عزت ایران اسلامی و پیروی از قرآن و مکتب اهل بیت (ع ) برداشته شود چند برابر اجر معنوی عطا خواهد کرد.
وی ویژگی بارز انقلاب اسلامی را مردمی بودن و مردمی اداره شدن آن ذکر کرد و گفت: این مهم تا به امروز نیز ادامه داشته است ، در ایام الله دهه مبارک فجر مسوولان طبق برنامه ای منظم عمل می کنند و دستاوردهای خود را نشان می دهند تا این روزها پرشکوه تر برگزار شود ، اما چیزی که دستوری در آن نیست راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است که هر سال باشکوه تر ازسال قبل برگزار می شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز 22 بهمن را روز قدرت نمایی مردم مسلمان ایران دانست و ادامه داد: قدرت مردم از قدرت سلاح ها و تجهیزات نظامی بالاتر است و ما شاهد هستیم که هر ساله مردم با عظمت تر و پررنگ تر ازسالهای قبل در راهپیمایی حاضر می شوند.
حسینی همدانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را حاوی پیام های مهمی دانست و افزود: این روز پیام داد که نسل های انقلاب از نسل اول تا چهارم به هم پیوسته هستند و تجربه این انقلاب از نسل اول به نسل چهارم رسیده و همه با هم در یک خط و یک صف در حال حرکت به سمت افق های آینده هستند.
وی با بیان اینکه جناح های سیاسی و سلیقه ها در این راهپیمایی نقش نداشتند و تنها مردم بودند که این حماسه عظیم را خلق کردند، گفت: این حضور مربوط به جناح و گروه خاصی نبود بلکه مردمی بودند که به ندای رهبر خود لبیک گفتند و پیام دادند محکم و استوار حضور دارند.
حسینی همدانی چند نکته ای نیز به گروه مذاکره کننده ایران در مجامع خارجی متذکر شد و بیان کرد: نکند مسوولان به بهانه کم رنگ کردن تحریم ها و مسایلی از این دست عزت و کرامت مردم را نادیده بگیرند، البته رییس جمهوری مواضع محکم و با صلابتی در جمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتخاذ کردند که امیدواریم این مواضع در توافقات آینده با گروه 5+1 و مسایلی از این دست رعایت شود و تا پایان این گونه باشد.
وی به پیام دیگر حضور مردم اشاره کرد و ادامه داد: پیام مردم این بود که آماده دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هستند و تا پای جان از آن محافظت خواهند کرد حتی اگر تمام کشورها و استکبار ید واحده شده باشند و تمام گزینه های آنها روی میز باشد.
امام جمعه کرج ادامه داد: این حضور یعنی اینکه مردم ما بصیرت دارند ، یعنی مردم ما زنده هستند ، آمریکا اگر می خواهد سنجشی داشته باشد که چقدر تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر روی مردم ما اثر گذاشته است می تواند چشم ها را باز کند و نگاهی بیندازد و ببیند که چگونه مردم ایران یکدست و یکپارچه در طول مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور یک شعار کلیدی و اساسی داشتند و آن هم شعار مرگ بر آمریکا بود.
وی با بیان اینکه مشکلات کشور نباید با نسخه های خارجی درمان شود ، گفت: این یکی دیگر از پیام های ملت ما در راهپیمایی 22 بهمن بود، بایستی مشکلات توسط دانشمندان و نخبه های داخلی در درون نظام خودمان مرتفع شود، این یعنی استقلال طلبی و استقلال طلبی یعنی استکبار ستیزی ، نباید چشم امید ما به خارجی ها باشد.
حجت الاسلام حسینی همدانی در سخنان دیگر خود نیز به پروژه های به بهره برداری رسیده استان البرز در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: در این ایام 130 پروژه عمرانی در حوزه های بهداشت و درمان ، ورزش ، آموزش و پرورش ، شهرداری و خدمات شهری با اعتباری بالغ بر 494 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید که رشد و شکوفایی استان را در پی خواهد داشت و باید از مسوولان تشکر کرد.
وی در خطبه اول نماز جمعه این هفته کرج نیز به تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: در کنار توجه به مسایل ظاهری و تغذیه ، خانواده ها بایستی توجه ویژه ای به روح و روان فرزندان خود داشته باشند و آنان را از بسیاری مسایل و خطرات موجود آگاه سازند و با امر به معروف و نهی از منکرآخرت آینده سازان را آباد کنند.ک/2
7422/ 691/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن