تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان مجلس: جهان در22 بهمن مبهوت حماسه سیاسی ملت ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایندگان مجلس: جهان در22 بهمن مبهوت حماسه سیاسی ملت ایران شد اخبار استانها – ایرنا – نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند : مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه سیاسی دیگر جهان را مبهوت شکوه و صلابت خود کردند.


آنان از یکپارچگی و اتحاد ملت ، پایبندی به آرمان های نظام ، استقامت بر ارزش های انقلاب ، هوشیاری سیاسی ،اقتدار، حمایت از دیپلماسی کشور و پشتیبانی از رهبری و ولایت به عنوان نمادهای حضور با صلابت مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن یاد کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در مناطق مختلف کشور همگام و همدوش با مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کرده بودند از عظمت حضور ملت شریف ایران در جای جای این سرزمین سخن گفتند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 22 بهمن یادآور وحدت یکپارچه ملتی است که امروز به یک الگو در کشورهای منطقه تبدیل شده است.
محمد حسن آصفری افزود: آرمان ها واهداف امام خمینی (ره) پس از گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به یک الگو در سراسر دنیا به خصوص جهان اسلام تبدیل شده است، بنابراین تشریح و تبیین اندیشه های آن بزرگوار برای تمام اقشار مختلف مردم به وی‍ژه جوانان ضروری است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد ، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان را تداوم بخش راه پرافتخار انقلاب اسلامی خواند.
سید سعید زمانیان دهکردی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن افزود:مردم با حضور یکپارچه در صحنه بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان می دهند.
وی ادامه داد: مردم نیز همگام با مسئولان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان می دهند که در همه حال از آرمان های نظام خود دفاع می کنند.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، از استقامت و پایداری بر ارزش ها و حرکت در مسیر مردم سالاری دینی به عنوان گزینه های روی میز مردم ایران در برابر تهدیدهای خارجی نام برد.
مجید جلیل سرقلعه در سالروز 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، تکمیل کننده حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت : حضور گستره مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه پشتیبان بزرگی برای تیم مذاکره کننده ایرانی در گفت و گو با کشورهای 1+5 است.
جلیل جعفری افزود: کشوراکنون درموقعیت حساسی است و بی شک این حضور گسترده تصویری مقتدر از ایران اسلامی در جهان ترسیم می کند.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه قوی برای دستگاه دیپلماسی کشور است.
شهلا میرگلوبیات روز سه شنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در ساوه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند بعنوان پشتیبان این سیاست برای دفاع از دانش هسته ای ملت ایران شود.
وی بیان کرد: امروز وظیفه ما نسبت به اوایل انقلاب سنگین تر است و ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، آخرین حلقه حماسه سیاسی را تکمیل می کند.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین پیام مردم ایران در راهپیمایی امروز به جهانیان، پیروی محض از رهبری، ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام ˈمحمد باقر عبادیˈ روز سه شنبه در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی 22 بهمن بیرجند افزود: پیام دیگر این حضور پرشور، پویایی، طراوت و زنده بودن انقلاب اسلامی و آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است .
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مدل جدید حکومتی بر مبنای اسلام در دنیا ارائه کرد
منصور پورحقیقت افزود: ابعاد اثر بخشی این انقلاب مربوط به یک حوزه جغرافیایی نیست بلکه می توان این آثار را درهمه دنیا و به خصوص در منطقه به خوبی مشاهده کرد.
وی ،بیداری اسلامی در منطقه را یکی از آثار انقلاب اسلامی ایران خواند و افزود: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی، نظامی و اقتصادی استکبار در منطقه را به هم ریخت.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت : حضور پرشور و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی های 22 بهمن نشانگر بصیرت بالا و ولایتمداری ملت ایران است.
علی اکبر آقایی روز سه شنبه در راهپیمایی 22 بهمن مردم سلماس در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: امروز مردم ایران آماده اند تا با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب به دشمنان بگویند که همچنان در صحنه حضور دارند.
وی اظهار کرد: حضور امت در این روز پیام های ارزشمندی دارد که مهم ترین آن بی تاثیر بودن تحریم ها و تهدید در روحیه انقلابی ملت ایران است.
نماینده مردم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن جواب محکمی به یاوه گویی ها و تهدید های امریکا و غرب دادند.
ابوالفضل ابوترابی افزود: این حضور پررنگ مردم باعث ارتقاء جایگاه ایران در جهان و افزایش قدرت چانه زنی سیاسی می شود و تاثیر مثبتی برمسائل بین المللی ایران دارد و نشان می دهد انقلاب اسلامی پویا و مردمی است.
ابوترابی گفت: تا زمانی که مردم انقلاب را از خود بدانند دشمنان هیچ کاری نمی توانند بکنند.
فرماندار اراک نیز در این راهپیمایی گفت : وحدت، یکپارچگی، انسجام و حضور مردم در صحنه های گوناگون با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی و ماندگاری این انقلاب است.
مسلم پورقاسمیان افزود: پاسداشت و گرامیداشت دهه فجر و روز تاریخی 22 بهمن فرصتی مغتنم برای بازخوانی و یادآوری شعار اصلی انقلاب و همچنین اسلام خواهی و حقیقت طلبی ملت ایران و پای فشردن بر آرمان های بلند آن است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیامی پرمعنا و پاسخی قاطع به دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی افزود: حضورمردم نشان داد که آنان نسبت به انقلاب حساس بوده و در زمینه حقوق خود از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آیند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ، ولایت فقیه، صبوری ملت ایران و تحمل سختی ها را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: به خاطر همدلی و حضور پرشور همه آحاد جامعه توانستیم شاه خائن را از کشور بیرون و نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کنیم.
محمد اسماعیل نیا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران از بهترین انقلاب های تاریخ است، افزود: این انقلاب زیربنای اسلامی و ایدئولوژی دارد و هدف آن رضای خداوند متعال و با محوریت قرآن است لذا به پیروزی رسید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه رجزخوانی ها، شعارها و هیاهوهای آمریکا به خاطر ترس از غلبه انقلاب اسلامی است.
محمدرضا محسنی ثانی پس از راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم سبزوار افزود: ره آورد مذاکرات هسته ای و سفر ژنو و عزت و سربلندی ایران در راستای مکتب اسلام و انقلاب است.
وی گفت: این مذاکرات زمینه و گامی برای پیروزی نهایی است و مقاومت، تبعیت از رهبری و وحدت مسوولان بدون شک پیروزی و توفیق به بار خواهد آورد.
رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت :در طول تاریخ انقلاب، 22 بهمن همواره نقطه عطفی برای نظام بوده است ولی 22 بهمن امسال نقطه ی عطف مذاکرات ژنو خواهد بود.
دکتر نوذر شفیعی در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در ممسنی به خبرنگار ایرنا افزود: این حضور پرنشاط مردم در راهپیمایی22 بهمن و شرکت در روز جشن استقلال نشانگر میزان وفاداری مردم به نظام سیاسی و حمایت از دیپلماسی هسته ای کشور است.
نماینده مردم تهران، ری و شیمرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی تاکید دوباره بر شعاره های انقلابی سال 57 است.
لاله افتخاری روز سه شنبه در راهپیمایی22 بهمن در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: حضور مردم و مسوولان در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت : راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ، توطئه استکبار جهانی و دشمنان اسلام را خنثی کرد و نشان داد عزم و اراده ملت ایران بر تمامی دشمنی های فائق می آید.
سید حسین نقوی حسینی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم ورامین افزود: مردم ایران اسلامی به خوبی حماسه سیاسی 24 خرداد را با حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن تکمیل کردند و عشق خود به نظام و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند .
نماینده چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت کلمه از منابع اصلی قدرت ایران است و 35 سال مردم ایران با وحدت و یکپارچگی زندگی کردند که این از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.
محمد دهقان روز سه شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر چناران افزود: دشمنان تلاش می کنند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند اما ملت با بصیرت ایران جواب این تفرقه انگیزی را با وحدت و در کنار یکدیگر بودن می دهند.
605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن