تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت بزرگ ایران جواب یاوه گوییهای آمریکا را در22بهمن خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حجت الاسلام تاجی:
ملت بزرگ ایران جواب یاوه گوییهای آمریکا را در22بهمن خواهد داد
چناران - خبرگزاری مهر: امام جمعه چناران گفت: ملت ایران در روز22بهمن با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی بزرگ و جشن آغاز سی و ششمین بهار آزادی جواب محکم و دندان شکنی را به یاوه گوییهای دولتمردان آمریکا خواهند داد و بار دیگر بلوغ سیاسی و بصیرت دینی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر تاجی در خطبه هاي پر صلابت اين هفته جمعه چناران با اشاره به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز22بهمن اظهار کرد: حضور حماسى و با شكوه مردم در راهپيمايى 22 بهمن، نماد حضور ملت مقاوم ايران در پاسدارى از ارزش‏ها و آرمان‏هاى والاى انقلاب اسلامى و دستاوردهاى آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمى نظام به‏عنوان اصلى‏ترين پشتوانه و سرمايه كشور است.
 
 امام جمعه چناران افزود: شركت مردم بيدار دل ايران اسلامى در راهپيمايى‏ها، صحنه نمايش بيدارى و هوشيارى ملت اسلامى، اتحاد و همدلى آنان و توجه به سرنوشت كشور و اعلام بيزارى از دشمنان نظام اسلامى است كه از يك‏سو موجب دلگرمى و نويدى براى دوستان نظام اسلامى است و از سوى ديگر توطئه‏هاى دشمنان داخلى و خارجى انقلاب اسلامى را خنثى خواهد کرد.
 
حجت الاسلام تاجی تصریح کرد: اهميت حضور مردم در راهپيمايى 22 بهمن و همه راهپيمايى‏هايى كه در جهت تحكيم و تقويت نظام اسلامى است، آنگاه بيشتر آشكار می شود كه به اين نكته توجه داشته باشيم كه انقلاب اسلامى با محور قرار دادن ارزش‏ها و اصول مترقى اسلام و طرح اسلام به‏عنوان الگويى حكومتى و عاملى كه مى‏تواند سعادت مادى و معنوى بشر را تأمين كند، فرهنگ غربى را به چالش كشيده است و استكبار جهانى نيز تمام سعى و تلاش خود را به كار بسته است، كه از تبديل‏ شدن انقلاب اسلامى به الگويى مترقى و پيشرفته براى ساير كشورها به‏ويژه كشورهاى اسلامى جلوگيرى به‏عمل آورد و چنين وانمود كند كه تنها راه پيشرفت و توسعه، در قالب فرهنگ غربى امكان‏پذير است.
 
 وی تصریح کرد: بديهى است با حضور مردم در راهپيمايى‏ها و تظاهرات و حمايت و پشتيبانى آنان از ارزش‏ها و اصول انقلاب اسلامى، توطئه آنان خنثى شده و پشتوانه مردمى نظام بيانگر عزم و اراده مردم و مسؤولان نظام براى پيمودن راه پر پيچ و خم، ساختن كشورى مترقى و توسعه‏ يافته بر مبناى احكام اسلامى خواهد بود.
 
امام جمعه چناران افزود: حضور مردم در شهرها و روستاها و حضور همه اقشار و همه گروه‏هاى اجتماعى مردم ايران باعث خواهد شد تا مسير جديدى در برابر دنيا گشوده شود و آن‏ها را به ‏فكر وادارد كه چرا اقدامات به‏ظاهر فلج‏كننده‏شان همواره نقش بر آب مى‏شود.
 
حجت الاسلام تاجي گفت:  حماسه 22بهمن سال 1392، پيامها وكليد واژه‏هاى جديدى را در فرهنگ سياسى جهان خواهد گشود كه تا سال‏ها تحليل‏گران ومفسران غربى بايد در كنج كتابخانه‏ ها و مراكز تحقيقاتى‏شان به‏ دنبال چرايى شكست تحليل‏ها و برنامه‏ هاى ضدانقلابى‏شان عليه ايران اسلامى باشند.
 
وی با اشاره به اظهارات تند وسخیف مقامات آمریکایی درباره ملت بزرگ ایران گفت: هر چند كه "گزينه روي ميز آمريكايي‌‌ها" امروز به عنوان يك طنز سياسي جا افتاده اما آنچه هنوز براي افكار عمومي داخلي بدون پاسخ مانده‌ اين است كه آيا مفهوم "ديپلماسي" در دنياي امروز تنها به صبحانه خوردن‌هاي مستمر، مصافحه‌هاي همراه با خنده‌هاي مستانه و گزارش‌هاي فيس بوكي خلاصه مي‌شود يا روي ديگر مانند "تحقير ملت ايران" را هم دارد.
 
امام جمعه چناران افزود: آيا تهديدات پياپي،غرور ملي ما را خدشه ‌دار نمي‌كند و اعتبار بين‌المللي ما را به سخره نمي‌گيرد، آيا وعده هفتگي آمريكايي‌ها مبني برعقوبت دادن ايران، گونه‌اي از تحقير را براي جامعه ايراني و دولت برآمده از رأي‌شان به همراه ندارد؟ كاش ديپلمات‌هاي دولت تدبیروامید، بيش از اين افكار عمومي را منتظر نگذاشته و پاسخ قاطعی رابه سردمداران آمریکا می دادند.
 
حجت الاسلام تاجی گفت: كاش آن قدر كه دولتمردان اعتدال گرا از انتقادات سازنده برخي رسانه‌هاي داخلي نسبت به توافقات هسته‌اي، حساس و زود رنج بودند، در مقابل تهديدات پردامنه و تحقير‌آميز غربي‌ها هم واكنش مختصري نشان مي‌دادند تا مردم بيش از گذشته مطمئن شوند كه نمايندگان‌شان در عرصه سياست خارجه هم چيزي براي احقاق حقوق ملت‌شان كم نمي‌گذارند.
 
وي افزود: امادرمقابل ملت ایران درروز22بهمن باحضورحماسی وگسترده خود درراهپیمایی بزرگ وجشن آغازسی وششمین بهارآزادی جواب محکم و دندان شکنی رابه یاوه گوییهای دولتمردان آمریکاخواهند داد و بار دیگربلوغ سیاسی و بصیرت دینی خودرابه رخ جهانیان خواهد کشید.
 



۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن