تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802663355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راه نجات صنعت خودرو تولید است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تنها راه نجات صنعت خودرو تولید است
وی با اشاره به برنامه های آتی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، از سال آینده هر سال دو محصول جدید تولید و به بازار عرضه می شود.
کد خبر: ۳۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵ - 12 February 2014




مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه، با واردات خودرو مخالف نیستم گفت: تنها راه نجات صنعت کشور به ویژه خودرو، تولید است و باید از تولید در همه عرصه ها حمایت کرد.

به گزارش ایرنا، هاشم یکه زارع روز چهارشنبه در آئین افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در شهر اصفهان تصریح کرد: کسانی که باور دارند خط مونتاژ باید در شهرهای مختلف کشور راه اندازی شود، بدانند که با این کار هم آن شهر با مشکل مواجه و هم صنعت خودرو را با چالش مواجه می کنند، زیرا باید به سمت ایجاد و تقویت زیرساخت ها حرکت کرد.

وی، سپس با اشاره به برنامه های آتی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، از سال آینده هر سال دو محصول جدید تولید و به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو سپس از آغاز پیش فروش خودروی دنا از اواخر بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: طی سال آینده ضمن تولید دو محصول جدید، محصولات قبلی این گروه صنعتی که تولید آنها متوقف شده بود، مجددا تولید آنها آغاز خواهد شد.

وی در خصوص خدمات پس از فروش این گروه صنعتی نیز گفت: در این موضوع باید به هر شکل رضایت مشتری را جلب کنیم که بر این اساس طرحی در ایران خودرو در حال پیاده سازی است که طی 15 روز آینده جزئیات آن اعلام می شود.

وی افزود: بر اساس این طرح که به عنوان طرح پشتیبان مشتری مطرح است، یک نفر تا یک سال پس از فروش هر خودرو مسئول و پشتیبان آن خواهد بود تا مسائل و مشکلات آن مشتری پی گیری و رفع شود.

یکه زارع، همچنین خودرو را لکومتیو و پیشتاز صنایع کشور برشمرد و اظهار داشت: با رشد صنعت خودرو سایر صنایع رشد و توسعه خواهند یافت، به گونه ای که 23 درصد محصولات فولاد مبارکه هم اکنون در صنعت خودرو مصرف می شود.

وی با بیان اینکه، اگر صنعت خودرو در کشور وجود نداشت سایر صنایع نمی توانستند نقش محوری صنعت خودرو را ایفا کنند گفت: متاسفانه در جامعه به خاطر برخی اشتباهات خودروسازان، باور غلطی در خصوص این صنعت به وجود آمده که سعی داریم این باور را اصلاح کنیم.

یکه زارع افزود: مشتری حق دارد که محصول کیفی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش داشته باشد، اما متاسفانه خودروسازان در این زمینه کمی قصور داشته اند.

وی با بیان اینکه، برخی در خصوص واردات خودرو سخن می گویند، اظهار داشت: اگر قرار است سال آینده یک میلیون خودرو وارد کشور شود، در این صورت به 10 هزار میلیارد دلار نیاز داریم که چنانچه این میزان واردات را بتوانیم در داخل تولید کنیم، شاید یک میلیارد دلار هم برای آن هزینه نشود.

یکه زارع تصریح کرد: اگر به جای کوبیدن و انکار صنعت خودرو از آن حمایت کنیم، به طور قطع مشکلات این صنعت حل خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه، باید به سمتی حرکت کرد تا طی 14 سال آینده جزء 10 خوردوساز اول جهان شویم گفت: اکنون ظرفیت خودروسازی کشور، سالانه بیش از یک میلیون و 800 هزار دستگاه است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن