تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال خون خراسان شمالی از نیکوکاران یاری خواست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقال خون خراسان شمالی از نیکوکاران یاری خواست بجنورد - ایرنا - مدیر پایگاه انتقال خون خراسان شمالی برای گسترش امکانات این اداره، دست یاری به سوی افراد خیر دراز کرد.


ˈاحسان روشن روانˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: اکنون شهر بجنورد مرکز استان نیاز مبرمی به راه اندازی مرکز ثابت خونگیری جدید دارد.
وی افزود: با وجودی که راه اندازی مرکز ثابت خونگیری در شهر بجنورد مجوز هیات دولت نهم را دارد ولی برای اجرایی شدن آن اقدامی صورت نگرفته است.
وی گفت: این اداره برای تهیه زمین این مرکز مکاتباتی را با دستگاه های مرتبط از جمله شورای اسلامی بجنورد و سازمان راه و شهرسازی استان انجام داده ولی زمین های پیشنهادی در حاشیه شهر قرار دارد و مناسب اجرای طرح نیست.
روشن روان با اشاره به این که استقرار مرکز ثابت خونگیری باید در مرکز شهر و در دسترس عموم باشد، از افراد خیر این شهر خواست این اداره را در رفع زمین، ساختمان و امکانات مورد نیاز یاری دهند.
وی افزود: حمایت خیرین از این پایگاه در تامین زمین، ساختمان و امکانات مورد نیاز نقش بسزایی در افزایش سلامت جامعه بویژه بیماران نیازمند خواهد داشت.
وی همچنین از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز درخواست کمک در هدایت خیرین برای تامین امکانات انتقال خون استان بویژه در شهر بجنورد کرد.
مدیر پایگاه انتقال خون خراسان شمالی در خصوص راه اندازی پایگاه انتقال خون شیروان نیز گفت: ساخت ساختمان این مرکز پایان یافته و در انتظار تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده برای تجهیز آن هستیم.
وی افزود: برای تجهیز مرکز شیروان، یک میلیارد ریال اعتبار منظور شده که این اعتبار پیش بینی سال های قبل بوده و اکنون برای خرید و نصب تجهیزات کافی نیست.
وی گفت: علاوه بر این استانداری باید در تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز همکاری داشته باشد زیرا راه اندازی این مرکز بسته به دادن مجوز استخدامی از سوی استانداری است.
روشن روان همچنین وضعیت اهدای خون از سوی داوطلبان را در مرکز ثابت خونگیری استان در بجنورد مطلوب اعلام کرد و افزود: خوشبختانه مشکلی در تامین خون مورد نیاز بیماران نیازمند استان وجود ندارد.
اکنون در خراسان شمالی یک مرکز ثابت خونگیری فعال در شهر بجنورد مرکز این استان وجود دارد که خون مورد نیاز بیماران نیازمند را تامین می کند.
استان خراسان شمالی 867 هزار نفر جمعیت دارد. ک/3
623/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن