تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت گاز خراسان شمالی مشترکان را دعوت به صرفه جویی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرکت گاز خراسان شمالی مشترکان را دعوت به صرفه جویی کرد بجنورد - ایرنا - شرکت گاز خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای با توجه به ورود و تداوم جبهه هوای سرد در استان، مشترکان گاز را دعوت به صرفه جویی کرد.


در این اطلاعیه که عصر چهارشنبه به ایرنا مرکز خراسان شمالی نمابر شده، آمده است: با توجه به برودت دمای زیر صفر درجه در استان و منفی بودن تراز گاز، رعایت اعتدال در مصرف گاز طبیعی از سوی مشترکان را دو چندان کرده به طوری که ممکن است هم استانی در شهرستان های مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و اسفراین دچار مشکل افت فشارشبکه های گازرسانی و مشکلات ناشی از آن شوند.
شرکت گاز خراسان شمالی راه کار جبران مشکل مزبور را فقط همراهی مشترکان در رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی دانسته و خواستار رعایت صرفه جویی مشترکان از جمله با کم کردن شعله بخاری، خاموش کردن لوازم گاز سوز غیرضروری، استفاده از دماسنج در منزل، نگه داشتن دمای محیط خانه در حد 18 تا 21 درجه و پوشیدن لباس گرم شد.
شرکت گاز خراسان شمالی همچنین از دستگاه های استان خواست با کنترل دقیق سامانه های گرمایشی و سرویس به موقع آن ها و روشن و خاموش کردن این سامانه ها یک ساعت قبل از ورود و خروج کارکنان، نسبت به رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در این روزها همکاری داشته باشند.
بارش برف روز جمعه و شنبه گذشته در خراسان شمالی صورت گرفت که متعاقب آن دمای هوای این استان در پنج روز اخیر تا منهای 18 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
هواشناسی خراسان شمالی دمای هوای بجنورد را برای 24 ساعت آینده ابری، به تدریج افزایش ابر و پایان وقت بارش پراکنده و بیشنیه و کمینه دمای هوا را به ترتیب 3- و 15- درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.
خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع شده است.ک/3
623
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن