تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقاط حادثه خیز جاده های ارتباطی اسدآباد اصلاح میشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نقاط حادثه خیز جاده های ارتباطی اسدآباد اصلاح میشود اسدآباد-ایرنا-معاون فرماندار اسدآباد گفت:اصلاح نقاط حادثه خیز راههای درون شهری و برون شهری این شهرستان باید در دستور کار و اولویت برنامه های راه و شهرسازی و شهرداری قرار گیرد.


به گزارش ایرناˈنادر ملاییˈ روز چهارشنبه در کمیته ترافیک شهرستان اسدآباد افزود:مصوبات این کمیته از اهمیت خاصی برخوردار است و ممکن است هزینه های مالی هم داشته باشد اما می تواند به نجات جان بسیاری از هموطنان بیانجامد.
وی اظهار داشت:راه اندازی پارک ترافیک،نصب دوربینهای ثبت سرعت،راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو های سبک از نیازهای شهرستان است که باید دستگاهای اجرایی مرتبط پیگیری کنند.
معاون فرماندار اسدآباد توسعه هر منطقه را مستلزم توسعه و ایمن سازی راه های مواصلاتی دانست و افزود: مصوبات کمیته ترافیک باید در راستای کاهش این معضلات به ویژه در محیط شهری باشد.
در ادامه شهردار ˈآجینˈ نیز بر لزوم توسعه حمل و نقل بخش ˈپیرسلمانˈ تاکید کرد و گفت : آجین شهری تازه تاسیس است و با تخصیص اعتبارات مناسب می توان بخشی از مشکلات راه های مواصلاتی را برطرف کرد .
ˈنبی اله معصومیˈ افزود:احداث میدان ،اجرای فاز اول پارک 3 هکتاری سبز و احداث ساختمان شهرداری از برنامه های شهرداری است و اصلاح ورودی شهر آجین با اعتبار 500 میلیون ریال ظرف دو ماه انجذم می شود.
575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن