تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: گیلان به لحاظ حادثه خیز بودن نیازمند افزایش امکانات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: گیلان به لحاظ حادثه خیز بودن نیازمند افزایش امکانات است رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف از تمامی امکانات دولتی و بخش خصوصی استفاده شد، گفت : گیلان با توجه به حادثه خیز بودن، نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ محمدعلی نجفی ˈ چهارشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد : تجهیزات استان به دلیل اینکه در سال های گذشته نوسازی نشده اند، برای کنترل وضعیت بحرانی ضعیف هستند .
وی تاکید کرد: استان گیلان با توجه به برخورداری از شرایط خاص آب وهوایی و در معرض بحران بودن، نیازمند مساعدت ویژه برای افزایش امکانات لجستیکی است .
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تقویت تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین افزود: گیلان یکی از استان های تولید کننده کشور است و باید برای کنترل بحران ها، امکانات مناسبی داشته باشد.
نجفی با اشاره به بارش برف سنگین در استان خاطر نشان کرد : برف که از روز جمعه در گیلان آغاز شد، ابتدا شهرستان های آستار و تالش را با بارش 30 تا 40 سانتی متری در برگرفت و پس از آن سطح وسیعی از شهرستان های استان را با مشکلاتی مواجه کرد .
وی با بیان اینکه بارش سنگین برف شهرستان های انزلی ، رضوانشهر ، صومعه سرا و شفت را با مشکلات جدی مواجه کرد، گفت : با آمادگی های انجام گرفته از دو روز قبل از آغاز بارش، توانستیم با کمک تمامی دستگاه های خدمات رسان بحران برف را کنترل کنیم.
استاندار گیلان تلاش برای بازنگه داشتن راه های اصلی ، تامین مایحتاج اصلی مردم بویژه نان و برقراری آب ، برق و گاز را از اولویت های خدمت رسانی به مردم عنوان کرد .
نجفی با بیان اینکه هنوز تعدادی از روستاهای استان در بخش های کوهستانی و جلگه در محاصره برف هستند، تصریح کرد : تلاش ها برای رفع مشکلات این روستاها ادامه دارد .ک/2
7292/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن