تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی فارغ‎التحصیلان جامعة‎المصطفی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



در قم، تهران و مشهد؛
گردهمایی فارغ‎التحصیلان جامعة‎المصطفی برگزار می‌شود خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاحیه گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعة‎المصطفی العالمیه با حضور 63 طلبه از 50 کشور جهان در مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) قم برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‎الاسلام مجید حکیم الهی، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی العالمیه، پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با حضور خبرنگاران از برگزاری ششمین گردهمایی فارغ‌التحصیلان این مرکز علمی حوزوی جهان اسلام از 26 بهمن‌ماه خبر داد. 
وی با اشاره به حضور 63  طلبه از 50 کشور جهان در سه شهر قم، تهران و مشهد، گفت: در این سه شهر،11  برنامه معنوی،9  برنامه شناسایی نخبگان، 8برنامه دانش افزایی و5  برنامه آشنایی با نهادها و دستاوردهای جمهوری اسلامی، ویژه نخبگان برگزار می‎شود.
 
معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی در ادامه آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی المصطفی و کشور، برگزاری جلسات اخلاقی و بهره‌گیری از فضای معنوی حرم اهل بیت‌(ع) و علما و دیدار با مراجع تقلید را از اهداف ششمین گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعةالمصطفی العالمیه برشمرد.
 
وی گفت: مراسم افتتاحیه ششمین گردهمایی فارغ‌التحصیلان المصطفی از 26 بهمن‌ماه ساعت 8 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) قم آغاز می‌شود که تا سه روز ادامه خواهد داشت.
 
حجت‌الاسلام حکیم الهی، زیارت حرم حضرت معصومه‌(س)، زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا‌(ع) و امام راحل، دیدار با مراجع تقلید، برگزاری نشست در مرکز مطالعات استراتژیک وزارت خارجه و برگزاری کارگاه‎های آموزشی و بازدید از مراکز پژوهشی مشهد را از جمله برنامه‎های این سه روز عنوان کرد.
 
وی در ادامه مراکز علمی آموزشی را به دو گروه که یکی صرفا به دنبال تعلیم تربیت دانش پژوه هستند و دیگری، پس از فارغ‏التحصیل شدن، ارتباط خود را با دانش پژوهان حفظ می‎کنند، تقسیم کرد و دغدغه شغلی فارغ‌التحصیلان و تربیت نیروی انسانی براساس نیازهای جامعه را از اهداف گروه دوم برشمرد.
 
معاون ارتباطات و امور بین‎الملل جامعه‎المصطفی افزود: جامعه‎المصطفی جزو گروه دوم است که این ارتباط مستمر را با همه فارغ‌التحصیلان خود حفظ کرده و زمینه‎سازی شغلی، کارآمدی و افزایش توانایی‎های آنان و همچنین نیاز جامعه هدف، از جمله دغدغه‌های این مرکز از ارتباطات مستمر است.
 
وی برگزاری طرح‎های آموزشی و حذف و اضافه رشته‎های آموزشی را براساس معیار نیازهای المصطفی عنوان و اظهار کرد: ارتباط مستمر با فارغ‌التحصیلان یکی از معیارهای اصلی در عیارسنجی دانشگاه‎ها و مراکز علمی و آموزشی است که چگونگی رشد علمی و آموزشی این مراکز را نشان می‌دهد.
 
حجت‌الاسلام حکیم الهی با بیان اینکه 30هزار دانش آموخته تاکنون از جامعةالمصطفی فارغ‌التحصیل شده‌اند، فعالیت‌های طلاب المصطفی را در سطح بین‌الملل مثبت ارزیابی کرد و آن را سبب ارتقای سطح علم و معارف دینی و به ویژه حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی در جهان برشمرد./920/پ202/ن



۱۳۹۲/۱۱/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن