تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802547666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی مجمع عالی بسیج در چناران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی سردار احمدی:
گردهمایی مجمع عالی بسیج در چناران برگزار شد
چناران - خبرگزاري مهر: دومین گردهمایی مجمع عالی بسیج با حضور فرماندهی سپاه امام رضا(ع) و مسئولین چناران در این شهرستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ظهر یکشنبه در این گردهمایی گفت: ایران در حال حاضر به عنوان یک کشور قابل قبول و تاثیر گذار در جهان است و مجمع بسیج تاثیر در مراحل انقلاب داشته و به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است. سردار غلامرضا احمدی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش مردم در پیروزی انقلاب نقش برجسته ای است و اگر مردم نبودند 22 بهمنی در این کشور خلق نمی شد و این انقلاب تحققش با رهبری امام راحل و گوش به فرمان بودن مردم میسر شده است.  وی گفت: پاسخگویی رو به فراموشی رفته و جای تاسف دارد که بعد از پیروزی جنگ عدم پاسخگویی مناسب از سوی مسئولین به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش یافته است. وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب شان مسئولین نوکری و خدمت رسانی به مردم است و باید مسئولین در هر منصب و سمتی هستند خدمت به مردم را آویزه گوش خود قرار دهند. فرماندهی سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی به مجمع عالی بسیج اشاره کرد و بیان داشت: از شاخصه های مجمع عالی بسیج ژرف اندیشی و خردمندی آن است و اقشار 17 گانه بسیج هر کدام دارای یک مجمع تخصصی هستند. وی افزود: 40 درصد از برنامه های سال آینده بسیج باید در مجمع عالی بسیج به تصویب برسد و برنامه هایی چون فرهنگی؛ سیاسی، اجتماعی و آموزشی پس از تصویب مجمع عالی بسیج به مرحله اجرا در آید. سردار احمدی ادامه داد: بسیج باید دغدغه های ارزشی  را از مسئولین بخواهد و مسئولین نیز باید برحسب وظیفه پاسخگو باشند. وی گفت: بداخلاقی و واژه های تحقیر آمیز در 30 روز قبل از سوی استکبار بین المللی آمریکا را  محکوم کرده و  پاسخ کوبنده از سوی دولت را خواستاریم. سردار احمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به شعارهای سال گفت: 19 سال است که مقام معظم رهبری سالها را نامگذاری می کنند و 13 سال است که شعارها و نامها مرتبط با یکدیگر هستند و این نشان از درایت و آینده نگری مقام معظم رهبری دارد و ضرورت دارد به شعارها و نامهای سال توجه ویژه و به آن عمل کنیم. وی سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: امام خمینی (ره) یک قهرمان سیاسی در جهان بین المللی است  که همواره از ایشان به بزرگی یاد می کنند. همچنین رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان چناران در این گردهمایی گفت: اقتصاد مقاومتی و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مجمع عالی بسیج قرار گرفته و کار گروههایی در این زمینه تشکیل شده است. حجت الاسلام غلامعلی عابدینی نیا افزود: متاسفانه در  جامعه امروزخیلی معروفها منکر و خیلی منکر ها به معروف تبدیل شده است و ضرورت دارد با برنامه ریزی بصیرت جامعه را افزایش و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را گسترش داد.    


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن