تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت‎ شورای اسلامی علما متوقف نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



علمای بحرین تاکید کردند؛
فعالیت‎ شورای اسلامی علما متوقف نمی‌شود خبرگزاری رسا ـ علما و استادان حوزه‎های علمیه بحرین در آستانه سومین سالگرد انقلاب مسالمت آمیز این کشور بر ادامه فعالیت‎های شورای اسلامی علما تاکید کردند.



 به گزارش خبرگزاری رسا، علما و استادان حوزه‎های علمیه بحرین در آستانه سومین سالگرد انقلاب مسالمت آمیز این کشور به بازگویی مشکلات مردم پرداختند و حکم ظالمانه نظام آل‎خلیفه در انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علما را محکوم کردند.
حجت الاسلام شیخ علی حبیب، شورای اسلامی علما را بسیار محبوب دانست و گفت: با گذشت مدت بسیار کوتاهی از آغاز فعالیت‎های شورای اسلامی علمای بحرین، این شورا جای خوبی در بین قلب‎های مردم این کشور باز کرد.
وی افزود: حامی و طرفداران شورای اسلامی علمای بحرین بسیار زیاد است و هیچ‎گاه به نظام آل‎خلیفه اجازه نمی‎دهد که آسیبی به این شورا وارد کند.
این عالم بحرینی انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای بحرین را اقدامی بی اثر و بی نتیجه خواند و تصریح کرد: نظام آل‎خلیفه با انحلال این شورا به اهداف شوم خود دست نیافت زیرا محبوبیت شورای اسلامی علما و جذابیت آن مانع از منزوی شدنش است.
حجت الاسلام شیخ صادق العافیه، جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه در تخریب مساجد و انحلال مؤوسسه‎‌های دینی را محکوم کرد و گفت: یورش به مساجد و تخریب آنان نشان از ضعف و ذلت نظام آل‎خلیفه است.
وی افزود: انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای بحرین نیز نشان از سیاست ضعیف نظام آل‎خلیفه است زیرا انحلال این شورا به طور یقین جواب عکس خواهد داشت.
این عالم بحرینی تصریح کرد: نظام آل‎خلیفه هیچ گاه نمی‎تواند علما را از مسیر دین خارج کند لذا شورای اسلامی علما به راه خود ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام سید هانی المعلم، ادامه قیام بحرین را واجب دینی دانست و تصریح کرد:  ملت انقلابی بحرین از حقوق شرعی و مسالمت آمیز خود عقب نشینی نمی کند.
وی عنوان کرد: دین و مذهب ما اجازه نمی‎دهد که به صدای باطل و ناحق گوش دهیم. ما مبلغان دین در کل بحرین هستیم.
حجت الاسلام شیخ صلاح العکری رییس روابط عمومی شورای اسلامی علمای بحرین، انحلال و مصادره‎ اموال این شورا را ظالمانه و ستمگرانه خواند و افزود: انحلال شورای اسلامی علمای بحرین سبب توقف فعالیت‎های این شورا نمی‎شود و شورای اسلامی علمای بحرین به امر به معروف و نهی از منکر خود ادامه خواهد داد./994/ب903/د


۱۳۹۲/۱۱/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن