تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت قاطع علمای بحرین از شورای اسلامی علمای این کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




حمایت قاطع علمای بحرین از شورای اسلامی علمای این کشور خبرگزاری رسا ـ علمای بحرین ضمن انتقاد از انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای بحرین به حمایت از این شورا در برابر ستمگران و دشمنان برخواسته‎اند.



 به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین در مراسم‎ و تجمع‎های مختلف انحلال شورای اسلامی علمای بحرین و مصادره اموال آن را به شدت محکوم کردند.
حجت الاسلام شیخ علی الهمی رییس بخش روابط عمومی شورای اسلامی علمای بحرین تصمیم دادگاه این کشور مبنی بر انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علما را ناعادلانه دانست و گفت: نظام آل‎خلیفه می‎پندارد که با انحلال و مصادره اموال شورای علمای بحرین می‎تواند مانع از رسالت علما شود.
وی ادامه داد: ملت انقلابی بحرین با انحلال این شورا بر ادامه مسیر انقلابی خود امیدوار است و هم‎چنان نسبت به حمایت از آن پافشاری می‎کند.
حجت الاسلام الهمی شورای اسلامی علما را در قلب مردم بحرین دانست و تصریح کرد: این شورا در همه مساجد و حسینیه‎ها به فعالیت‎های خود ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام شیخ سعید المادح مسؤول نیز در بیانیه‎ای به وزارت دادگستری خواستار حل بحران بحرین شد و عنوان کرد: انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای بحرین آغاز جنگ علیه دین و احکام آن است.
وی افزود: نظام آل‎خلیفه با چنین اقدامی خواهان نادیده گرفتن حقوق دینی و انسانی مردم بحرین است.
حجت الاسلام شخی محمد الکرانی از علمای بحرین همچنین در پیامی فعالیت‎های ضد دینی نظام آل‎خلیفه را محکوم کرد و اظهار داشت: علم و علما تا قیامت ماندگار هستند و مسیر شورای اسلامی علمای بحرین بر خلاف خواسته حاکمان ظالم و ستمگر به مسیر خود ادامه خواهد داد.
وی شورای اسلامی علمای بحرین را مدافع دین برشمرد و خاطرنشان ساخت: علما وظیفه رهبری امت‎ را بر عهده دارند. این امت در برابر زیادی‎خواهی حکومت‎ها سکوت نخواهند کرد.
حجت الاسلام شیخ رضی القفاص رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید نیز به بیان گوشه‎ای از فعالیت‎های شورای اسلامی علمای بحرین پرداخت و بیان داشت: این شورا از زمان تاسیس تاکنون درپی تبلیغ دین خدا است.
وی ادامه داد: انحلال شورای اسلامی علمای بحرین به معنای متوقف کردن صدای اسلام و رسالت الهی است که این امر نیز محال است.
حجت الاسلام شیخ جعفر الشهابی عضو جمعیت نویسندگان بحرین به محبوبیت شورای اسلامی علمای این کشور اشاره کرد و گفت: این شورا در قلب مردم بحرین جای گرفته است.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی علما بدون توجه به تهدید‎ها و سخن‎پراکنی‎های دشمنان به ادامه رسالت خود و دفاع از مردم مظلوم بحرین خواهد پرداخت./994/ب902/د


۱۳۹۲/۱۱/۱۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن