تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802496412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاي خالي برخي اقلام در سبد كالا/فروشگاهها در انتظار اقلام مورد نياز مردم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باشگاه خبرنگاران گزارش مي دهد؛
جاي خالي برخي اقلام در سبد كالا/فروشگاهها در انتظار اقلام مورد نياز مردم
هنوز پیگیری‌های خبرنگاران در خصوص تشکیل صف‌‌های طولانی برای دریافت سبد رایگان کالا در مقابل فروشگا‌‌ه‌ها به نتیجه نرسیده بود که برخی اخبار جدید مبنی بر ناقص بودن اقلام سبد کالا در فروشگاه‌های شهروند از سوی مردم ما را به تهیه گزارشی که در ذیل می‌آید تشویق کرد.
 گزارش  ميداني خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حاكي از آن است كه  در پی تماس‌های مکرر مردم با دفتر باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه ظرف روزهای گذشته در فروشگاه‌های شهروند سطح شهر برخی از اقلام سبد کالایی موجود نبوده و به مردم گفته می‌شده و در روزهای دیگر به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و مابقی کالاهای سبد رایگان را دریافت کنند.
 
این گزارش می‌افزاید، یکی از خبرنگاران ما که برای مشاهده‌ی میدانی به یکی از  فروشگاه‌های شهروند واقع در شرق تهران مراجعه کرده بود با تعداد زیادی از مردم که برای دریافت سبد کالا به آن فروشگاه‌ آمده بودند روبرو شد که به خاطر کامل نبودن اقلام سبد رایگان کالا در این فروشگاه مجبور بودند روزهای دیگر به این واحد فروش مراجعه کنند.
 
رحیمی کارمند بازنشسته در پاسخ به پرسش خبرنگار ما که علت معطلی را از او جویا شده بود، گفت: دو روز است که برای دریافت سبد رایگان کالا به این فروشگاه مراجعه می‌کنم ولی هر روز به ما می‌گویند که مرغ و روغن سبد کالا از هفته پیش به ما داده نشده به همین خاطر نمی‌توانیم کل اقلام سبد کالا را به مشتریان ارائه دهیم.
 
وی افزود: مسئولین کشور به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت هر روز با انجام مصاحبه‌های متنوع به مردم اطمینان می‌دهند که کالاهای اساسی به اندازه کافی و بیش از حد نیاز در کشور وجود دارد و این در حالی است که برخی اقلام سبد رایگان کالا در فروشگاه‌ها موجود نمی‌باشد.
 
یک خانم خانه‌دار نیز با اشاره به اینکه مردم برای دریافت سبد رایگان کالا در فروشگاه‌های بزرگ همانند شهروند سرگردان می‌باشند اظهار داشت: تا کنون به دو فروشگاه مراجعه کرده‌ام و هر دوی این فروشگاه‌ها اقلام سبد کالا را به طور کامل نداشتند.
 
وی ادامه داد: مسئولین فروشگاه به مردم می‌‌گویند آن بخش از کالاهای سبد را که در حال حاضر در فروشگاه‌ها موجود می‌باشد دریافت کنید و برای مابقی روزهای آینده به فروشگاه مراجعه کنید.

یک خانم خانه‌دار با گله‌مندی از وضعیت ارائه سبد رایگان کالا می‌گوید: مسئولین به جای اعطای سبد رایگان کالا و این همه مشکلات در دریافت این سبد اقداماتی انجام دهند تا قیمت‌های انواع کالاهای مورد نیاز مردم ارزان شود .

گفتنی است، در بسیاری از فروشگاه‌های شهروند اقلامی نظیر مرغ، روغن و پنیر برای سبد کالا موجود نمی‌باشد و به گفته‌ی مسئولین فروشگاه‌های شهروند علی‌رغم اعلام این فروشگاه‌ها به مسئولین تنظیم بازار مبنی بر تمام شدن موجودی کالاهای سبد رایگان اما همچنان اقلام تعیین شده در سبد کالا به این فروشگاه‌ها داده نشده است.

انتهاي پيام/   







تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن