تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه یکصد عنوان کتاب انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید عرضه یکصد عنوان کتاب انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران - ایرنا - یکصد عنوان کتاب مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تخفیف 30 درصدی به مناسبت 22 بهمن در بین راهپیمایان ارایه شد.


مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: در غرفه این مرکز علاوه بر ارایه کتاب های فوق، لوح فشرده مستند سرزمین من و لوح های فشرده دیگری پیرامون جشن های انقلاب اسلامی و دهه فجر به صورت رایگان به راهپیمایان ارایه شده است.
مسعود الله یاری برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر برای کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه های ارایه شده در این غرفه عنوان کرد.
وی همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب دهه سرنوشت ساز برای بزرگسالان را از دیگر برنامه های مرکز اسناد انقلاب اسلامی برشمرد.
وی گفت: در این غرفه کتاب های صخره سخت که به تازگی رونمایی شده و انتفاضه شعبانیه که شایسته تقدیر کتاب سال شده نیز در اختیار راهپیمایان قرار می گیرد.
الله یاری یادآورشد: شاخص ترین کتاب های این غرفه را کتاب خاطرات حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان، خاطرات سید محمد خامنه ای، خاطرات آیت الله دستغیب تشکیل می دهد.
بنا بر گزارش خبرنگار ایرنا، استقبال راهپیمایان از این غرفه چشمگیر است.
فراهنگ (3)** 1355**1883**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن