تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردپای بازیگران در گالری «راه ابریشم» اولین کار مشترک ایران و اسپانیا +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
ردپای بازیگران در گالری «راه ابریشم» اولین کار مشترک ایران و اسپانیا +تصاویر «ردپا» نمایشگاه مشترکی بین ساموئل آراندا و 6 عکاس ایرانی است که به تاثیرات جنگ بر بشریت می پردازد. این نمایشگاه اولین فعالیت فرهنگی سفارت اسپانیا پس از چندین سال توقف همکاری های فرهنگی اش در ایران است.


ردپای بازیگران سینما و تلویزیون در گالری
از بعدازظهر جمعه، 18 بهمن ماه، در حالیکه درگیری ها و آتش جنگ همچنان در کشورهای عربی منطقه مثل سوریه ادامه دارد تهران میزبان صلح شد. شاید این اولین بار بود که ساموئل آراندا ، عکاس سرشناس اسپانیایی، در سفری به این منطقه به جای اینکه عکاس صحنه های جنگ و درگیری و ... باشد، خود سوژه عکاسان شد. 
ردپای بازیگران سینما و تلویزیون در گالری راه ابریشم
 «ردپا» نمایشگاه مشترکی بین ساموئل آراندا و 6 عکاس ایرانی است که به تاثیرات جنگ بر بشریت می پردازد. این نمایشگاه اولین فعالیت فرهنگی سفارت اسپانیا پس از چندین سال توقف همکاری های فرهنگی اش در ایران است. شاید همین شروع همکاری های دوباره در دولت جدید باعث شد علاوه بر پدرو بیینا، سفیر اسپانیا، و پابلو گان، معاون سفیر، مراسم افتتاحیه با ازدحام سفرای کشورهای دیگر و اروپایی ها و دیگر خارجی های ساکن تهران و نماینده سازمان ملل مواجه شود.
ردپای بازیگران سینما و تلویزیون در گالری راه ابریشم
نسرین ستوده، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست ، لاله اسکندری ، ساناز بینا، امیرعلی دانیی، امیرحسین آرمان، بزرگمهر حسین پور، محمد فرنود، علیرضا فانی، پیمان هوشمندزاده، ابراهیم نوروزی، بهنام صدیقی، توماس ارددرینگ خبرنگار نیویورک تایمز، مجتبی آقایی، علی زارع، افشین صادقی زاده، تهمینه منزوی، بهنام کامرانی، سینا دادخواه، روزبه روزبهانی، علی میراسماعیلی و ... چهره های شناخته شده حاضر در این مراسم بودند.
ردپای بازیگران سینما و تلویزیون در گالری راه ابریشم
ساموئل آراندا، برنده جایزه «ورلد پرس فتو» در سال 2012، یکی از مشهورترین عکاسان خبری جهان است. عکس آراندا از «زاید الغوث 18ساله، مبارز یمنی، و مادرش» در بحبوحه «بهارعربی» در یکی از شماره های اکتبر روزنامه نیویورک تایمز و از همان ابتدا نگاه داوران «ورلد پرس فوتو» را به خود جلب کرد. نهایتا هم این عکاس 33 ساله اسپانیایی بود که برگزیده معتبرترین جایزه جهانی عکاسی شد. آراندا که متولد سانتا کولوما گرامنت در اسپانیاست، سابقه همکاری با روزنامه ها و خبرگزاری های مطرحی چون ال پائیس، فرانس پرس و نیویورک تایمز را در کارنامه دارد. آراندا یکی از ده ها عکاس و خبرنگاری بود که در بحبوحه «بهار عربی» عرب های معترض را تنها نگذاشت و لحظات ناب آن روزها را به تصویر کشید.
ردپای بازیگران سینما و تلویزیون در گالری راه ابریشم
نمایشگاه عکس «ردپا» با همکاری سفارت اسپانیا و گالری «راه ابریشم» تا 28 بهمن در تهران برپا است. در این نمایشگاه آثاری از ساموئل آراندا، علی ناجیان، رامیار منوچهرزاده، مهدی منعم، سعید حاتمی، بابک کاظمی و صبا علیزاده نمایش داده خواهد شد. این گالری روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 3 تا 7 و روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 4 تا 8 آماده پذیرایی از علاقه مندان است. «راه ابریشم» در خیایان فرمانیه غربی (لواسانی)، بین خیابان آبکوه و آقایی، جنب فروشگاه شهروند، پلاک 103 واقع شده است.
ردپای بازیگران سینما و تلویزیون در گالری راه ابریشم
شبکه ایران

سه شنبه 22 بهمن 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن