تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جشن انقلابی ترین مردم دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روز جشن انقلابی ترین مردم دنیا شهرکرد-ایرنا- به یاد آن هم دیوار نوشته، آن همه اعلامیه، آن همه فریاد در حنجره مانده، آن هم گریه و انقلابی که به تاریخ رنگ خون و آزادی پاشید، بازهم روز بیست و دوم بهمن فرا رسیده است.


به یاد آن همه آزادیخواه، آن همه تکبیر شبانه،آن همه دست دردست یکدیگر در مقابل
ˈژ 3ˈ و به یاد آن قیام که سرنوشت تاریخ معاصر را تغییر داد، بیست و دوم بهمن ماه فرا رسیده است.
اینک طلوع صبح صادق در طلیعه ای از بهار بی خزان از دروازه ابدیت گذشته است، تا نام ملتی را در روشنای روز بیداری، برای همیشه زنده نگه دارد.
آن روز همه آمدند تا توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر نداشته باشد، خون بر شمشیر پیروز شود، خون بر جنون و ستم و استبداد ستمشاهی فائق شود که شد و به یاد آن پیروزی خونین، اینک دوباره بیست و دوم بهمن ماه فرا رسیده است.
خورشید خجسته انقلاب اسلامی ایران، از مشرقی ترین پنجره سرزمین حماسه تابیدن گرفت و صوراسرافیل از نای 22 بهمن 57 بر عالم و گیتی طنین انداز شد.
خون عاشورا در رگان زمین جاری شد و ایران اسلامی سراسر ادامه حماسه کربلا گشت تا قیام امام حسین(ع)علیه یزیدیان، ناتمام نماند و پرچم قیام از بهمن 57 با رسالت خمینی(ره) بر دوش همه نسل ها نهاده شود.
فریادها و بانگ ها از حنجره های زخمی آزاد شد تا عالم سکوت کند و صدای مظلومیت تمام آزادیخواهان جهان به پژواک برسد که هلا بشنوید رساتر ازˈالله اکبرˈ فریادی نیست.
هوا دلپذیر شد، خون درون رگ گیاه به جوش آمد و گل و لاله از خاک بردمید تا پرستو دیگربار نغمه بازگشت و رهایی برآورد،ˈکه یاد یار مهربان آید همیˈ و بعد آدم از قعر دوران چونان فرشته ای بر دیو ستمشاهی مستولی گشت، که گویی تمام کتاب های آسمانی نوید این فتح عظیم را داده بودند.
اینک فریاد رسا و غریوˈاستقلال، آزادی، جمهوری اسلامیˈ علیه کاخ استعمار، استبداد و دین زدایی از سینه های سرخ پر از گلوله، از سینه های سرخ پر از درد، از سینه های سوخته 72 پروانه عالم در گلوی تاریخ منتشر می شود.
بالاخره سیاهی شب فرو نشست و خورشیدی از بلندای کربلا بر ملتی از نسل حسین و عباس نورافشانی کرد و مردم به اذن خدا، قطره قطره به دریای خروشان عدالت خواهی و آزادگی به خیابان منتهی به بهشت پیوستند.
اینجای تاریخ معاصر، جهان گونه ای دیگر رقم می خورد و هیمنه دروغین استکبار از شانه های بت های سنگی و سنگدل، بر زیرپا کشیده می شود و پایان دوران ستم زدگی ملت ها فرا می رسد.
آن روز همه آمدند تا فریاد برآورند که قیام حسین به انقلاب اسلامی ایران پیوند خورده، پیوندی مبارک که اینک طلیعه سی و ششمین سالروز پیروزیش، جان دوباره ای به ستمدیدگان عالم بخشیده است.
اینک صدای رسای جابربن حیان، ابوریحان، ابن سینا، امیرکبیر، قائم مقام و ملاصدرا از حنجره سرخ آرمان انقلاب اسلامی، رسالت بزرگی را در گوش جهانیان طنین انداز می کند، کهˈما ز دریاییم و دریا می رویمˈ
به گزارش ایرنا، همزمان با طلیعه سی و ششمین بهار آزادگی و دلدادگی و در آستانه بیست و دوم بهمن ماه 92، مردم ایران بعنوان صاحبان اصلی انقلاب، خود را برای برپایی جشنی دیگر و عزمی دیگر از خروش انقلابی شان آماده کرده اند.
7359
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن