تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت بخشیدن به روحیه انقلاب مهمترین وجه تاثیر زنان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قدرت بخشیدن به روحیه انقلاب مهمترین وجه تاثیر زنان بود مراغه - ایرنا - امام جمعه مراغه گفت: قدرت بخشیدن به روحیه انقلاب اسلامی، مهمترین وجه تاثیر زنان در پیروزی انقلاب بود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز دوشنبه در همایش نقش زن در انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زنان در کنار مردان برای پیروزی این انقلاب مبارزه می کردند، افزود: زنان در آن دوره به دو گروه زنان مبارز و همسران مبارزانی که در زندان ها به سر می بردند، تقسیم شده بودند.
وی اظهار کرد: زنان مبارز در برابر رژیم طاغوت ایستادگی کرده و همسران مبارزان نیز در خانه های خود با حمایت های معنوی از همسرانشان موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.
امام جمعه مراغه ادامه داد: در دوران انقلاب، زنان همپای مردان در میدان حاضر و بدون هیچ ترسی به مبارزه پرداخته و با حمایت های معنوی خود نقش زیادی در پیروزی این انقلاب ایفا کردند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: باید نقش زنان در پیروزی این انقلاب را در بین نسل کنونی بازگو و اهمیت حضور آنان در عرصه انقلاب را برای همه تبیین کرد.
وی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشان دهنده اتحاد و ولایتمداری و همچنین تجدید پیمان مجدد با آرمان های انقلاب و رهبری است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این آیین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ای شد تا زنان ایران، به سوی بالندگی و حضور مستمر و موثر در جامعه گام بردارند.
سیدسعید کاشانی افزود: بانوان حوزه علمیه، سفیران انقلاب اسلامی هستند و وظیفه دارند آرمان های انقلاب را برای نسل های جوان بازگو و تبیین کنند.
وی اظهار کرد: افرادی که روزهای اول شکل گیری نهضت جمهوری اسلامی و سال های پرشور انقلاب را به یاد دارند، اذعان می کنند که شکل گیری انقلاب اسلامی بدون حضور و مجاهدت زنان تقریبا ناممکن بود.
کاشانی ادامه داد: پررنگ شدن نقش و حضور زنان در جنبش های انقلابی سبب شد تا ناظران با هر تفکری نتوانند منکر نقش زنان و تاثیر حضور آنان در شکل گیری بزرگ ترین حرکت سیاسی و انقلاب قرن شوند.
همایش نقش زن در انقلاب اسلامی ایران با همکاری جامعه امور بانوان فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شد.
7483/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن