تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان با پرورش مردان بزرگ و پاسداری از خون شهدا انقلاب را تداوم بخشیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنان با پرورش مردان بزرگ و پاسداری از خون شهدا انقلاب را تداوم بخشیدند میانه ، تبریز - ایرنا - امام جمعه میانه گفت: زنان ما با حضور در صف مقدم انقلاب، تربیت فرزندان خود برای شهادت و پاسداری از خون شهدا انقلاب را تداوم بخشیدند.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمدرضا حامدی روز جمعه در جشنواره فرهنگی و ورزشی بانوان این شهرستان افزود: دشمنان هیچ گاه از نقش مهم زنان و جایگاه آنها غفلت نکرده و با سناریوهای مختلف سعی دارند در میان قشر زنان نفوذ کرده و از آنها سلب مسوولیت کنند.
وی اظهارکرد: زنان با فراهم کردن محیط آرام، تربیت اسلامی و اخلاقی، فرزندانی را پرورش می دهند که با تعادل روانی و روابط اجتماعی مناسب به جامعه وارد شده و افراد مفید و آینده سازی در جامعه می شوند.
حجت الاسلام حامدی گفت: علاوه بر تربیت فرزندان زنان می توانند با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی و ایفای نقش های گوناگون منشاء ایجاد تحول در جامعه شوند.
امام جمعه میانه به تهاجم فرهنگی دشمن و شیوه نرم آن برای کشیدن چادر از سر زنان و تغییر در نحوه لباس پوشیدن آنها اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف ودیعه ای است از طرف خداوند متعال به زنان تا از گزند نامحرمان در امان باشند.
رییس اداره ورزش و جوانان میانه نیز در این جشنواره گفت: ورزش بانوان در جهت ارتقا و بسط و گسترش ورزش شهرستان نقش بسزایی دارد.
مهدی نوایی افزود: 2 هزار نفر از جمعیت 7 هزار نفری ورزش میانه را زنان تشکیل می دهند که در 19 رشته فعالیت و برخی از آنها قهرمانان ملی و بین المللی محسوب می شوند.
همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر همایش پیاده روی بانوان با حجاب چادر از محل مزارشهدا تا اداره ورزش و جوانان برگزار و به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداشد.
587/7231
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن