تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز آموزش علمی کاربردی بیجار به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرکز آموزش علمی کاربردی بیجار به بهره برداری رسید بیجار - ایرنا - مرکز آموزش علمی کاربردی شهرستان بیجار همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز دوشنبه به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرستان بیجار در این آیین گفت: این مرکز آموزشی با هزار و 300 متر زیربنا در زمینی به مساحت دو هزار و 700 متر در چهار طبقه احداث شده است.
حسن عسگری با اشاره به اینکه برای احداث این مرکز هشت میلیارد ریال هزینه شده است گفت: این مرکز دارای کتابخانه، سالن مطالعه، سایت رایانه، کارگاه های برق و مکانیک است و در مدت کمتر از 16ماه ساخته شده است.
به گفته وی مرکز آموزش علمی کاربردی بیجار در هشت رشته فنی و حرفه ای شامل برق، مکانیک، شبکه آی تی، الکترونیک، بیمه، فرهنگی، حسابداری و طراحی صفحات وب پذیرای 300 دانشجو است.
وی در ادامه از انقلاب اسلامی به عنوان تنها انقلاب و نهضت علمی بر مبانی دینی یاد کرد و گفت: رشد علم و مراکز علمی بعد از انقلاب با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
عسکری در خصوص رشد علمی کشور گفت: علم در ایران و مراکز علمی باید تجاری سازی شود و خود را همگام با دنیا و شاید جلوتر هم ببیند.
وی از قدرت علمی کشور در آینده به عنوان یک اهرم فشار بر دشمنان یاد کرد و افزود: اکنون مذاکره ملت ایران با دنیا بر سر عزت است و به برکت خون شهداء و هدایت های پیامبرگونه امام و (ره) و رهبر معظم انقلاب، کشور در موضع قدرت مذاکره می کند.
وی به رشد علمی مراکز آموزش علمی کاربردی نسبت به دیگر مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: علم و عمل در مراکز دانشگاهی یک مهم تلقی می شود و این امر در این مرکز به طور کامل اجرایی شده است.
ک/2
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن