تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه واحد آموزشی در گلپایگان به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه واحد آموزشی در گلپایگان به بهره برداری رسید گلپایگان، اصفهان- ایرنا- به مناسبت دهه مبارک فجر سه واحد آموزشی در شهرستان گلپایگان با حضور جمعی از مسوولان و خیران افتتاح شد.


مدیر آموزش وپرورش گلپایگان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این مدارس گفت: این مدارس شامل مدرسه زنده یاد ˈحاج جلال شفیعیونˈ در شهرگلپایگان،ˈنیکان دوˈ در شهر گوگد و شهید ˈمحمد صادق صدوقˈ در شهرک الوند گلپایگان است که با کمک بیش از سه میلیارد تومانی خیران و اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید.
ˈمهدی اشراقیˈ افزود: این واحد های آموزشی مجهز به سیستم گرمایشی مرکزی و دیگر امکانات مورد نیاز اداری است و اصول و مقررات ساختمان و ایمنی در آنها لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان حدود 15 هزار دانش آموز در 150 واحد آموزشی در این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند، اظهار کرد: حدود 75 درصد مدارس این شهرستان به دلیل قدمت زیاد نیاز به تخریب، بازسازی و مقام سازی دارد.
مدیر آموزش و پرورش گلپایگان، با قدردانی از همه خیرانی که در ساخت و تجهیز مدارس این شهرستان در بیش از سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی داشته اند بر تداوم کمک های خیرخواهانه برای رفاه دانش آموزان و توسعه و تعالی بیشتر تعلیم و تربیت این شهرستان تاکید کرد.
ˈمحسن حسین میرزاییˈ فرماندار گلپایگان هم با قدردانی از مسوولان و خیران در ساخت و تجهیز واحد های آموزشی در این شهرستان گفت: بمناسبت این ایام خجسته 40 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد که امروز با افتتاح این سه مدرسه، شاهد بخشی از آن بودیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان هم بر لزوم استمرار کمک خیران به آموزش و پرورش و دیگر اماکن عام المنفعه این شهرستان تاکید کرد و از نیکوکارانی که با بذل مال در راه اعتلای میهن اسلامی ایران تلاش می کنند بخصوص خیران مدرسه ساز و مدرسه یار قدردانی کرد.
شهرستان گلپایگان با سه شهرگلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع است.
ت/7138/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن