تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای کیفیت دوره های آموزشی در اولویت برنامه های کانون است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: ارتقای کیفیت دوره های آموزشی در اولویت برنامه های کانون است اصفهان - ایرنا - مدیر کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارتقا و افزایش ساعات و کیفیت دوره های آموزشی در مراکز کانون در استانها را در اولویت برنامه های کانون در کشور عنوان کرد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ˈبهمن کاظمیˈ در آیین افتتاح مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: تحقق این موضوع مستلزم توسعه مراکز آموزش در سطح استانها و همچنین افزایش آموزش­های غیر حضوری در کانون است.
وی نقش مربیان در کانون را محوری برشمرد و گفت: مربی اهداف والای کانون که همانا پرورش استعدادهای گوناگون کودک و نوجوان است را محقق می­ کند و لازمه این مسوولیت مهم آموزش صحیح و مناسب مربیان با مفاهیم مرتبط با این گروه سنی است.
مدیرکل آموزش و پژوهش کانون، برگزاری چندین دوره آموزشی با کیفیت در کانون استان را نشاندهنده توجه ویژه مدیر کل کانون اصفهان و علاقه دیگر همکاران در ارتقای سطح کیفی اطلاعات فرهنگی،هنری و ادبی برای ارائه به کودکان و نوجوانان بااستعداد دانست.
ˈسید حامد عسگری فرˈ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این مراسم آموزش و تعلیم و تربیت در اسلام را حائز اهمیت برشمرد و گفت: قرآن کریم همواره انسان را دعوت به آموختن کرده و در روایات اهل بیت نیز به این مورد سفارش شده است.
وی آموزش برای مربیان را ضروری برشمرد و اظهار کرد: حیات کاری یک مربی به آموزش بستگی دارد و مربیان باید با آموختن همیشگی به بهترین نحو در پرورش کودکان و نوجوانان کمک کنند.
عسگری فر، افتتاح مرکز آموزش در کانون استان را نشاندهنده علاقه همکاران به این موضوع خواند و گفت: همواره سعی شده است در تمام گردهمایی­ها و برنامه­های مختلف کانون از صاحب نظران استفاده شود.
وی ابراز امیدوراری کرد که با تلاش دائم تمام همکارانش این مرکز بتواند در ارائه خدمات گوناگون آموزشی در استان مفید واقع شود.
مرکز آموزش اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون اصفهان افتتاح شد.
د/510/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن