تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنار گذر دهلران با حضور استاندار ایلام راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنار گذر دهلران با حضور استاندار ایلام راه اندازی شد دهلران- ایلام- ایرنا- کنار گذر شهر مرزی دهلران در دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید.


مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: 50 میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی برای این مسیر 9 کیلومتری هزینه شده است.
ˈعبدالله بهادریˈ افزود: 37 هزار متر مکعب سایبس، 14 هزار متر مکعب بیس، 19 هزار و 600 تن آسفالت و 18 پل کوچک و بزرگ در این مسیر احداث شده است.
وی ادامه داد: برای تعریض پل چنگوله تا دهلران از معاون وزیر راه و ترابری کشور قول مساعد گرفته شده و قرار است مبلغ پنج میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص داده شود.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: به زودی پیمانکار این طرح نیز معرفی و پیش از شروع سال جدید عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
فرماندار دهلران نیز در این آیین تاکید کرد: ساخت و بهره برداری از این کنار گذر باعث کاهش آلودگی زیست محیطی، جلوگیری از ترافیک و تخریب زیر ساخت های جاده ای و همچنین ورود کامیون به داخل شهر می شود.
ˈبهزاد علیزادهˈ اضافه کرد: با توجه به عرض کم جاده های مسیر دهلران- مهران و دهلران- اندیمشک، تلاش می شود تا این راه ها افزایش و ایمن شوند.
وی همچنین از پیشرفت فیزیکی جاده چمسرخ انتقاد کرد و بیان کرد: طول این طرح 63 کیلومتر است که تاکنون 23 کیلومتر آن انجام شده و باید هرچه زودتر این طرح تکمیل و به بهره برداری برسد.
فرماندار دهلران از استاندار ایلام خواست برای چهار باند کردن مسیر دهلران- اندیمشک و دهلران- مهران، پیشنهاد این طرح را در سفر دولت به استان به مسوولان کشوری بدهد. ک/3
7175/702/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن