تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان بیدار در 22بهمن اقتدار نظام را به رخ خواهند کشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشجویان بیدار در 22بهمن اقتدار نظام را به رخ خواهند کشید ورامین- ایرنا – دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جامعه دانشجویی با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.


به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است :
انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته با رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و نثارخون هزاران شهید به خون خفته، اسلام ناب را نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان احیا نماید و ایده های اصیل را برای تمام حرکت های دینی و اسلامی مسلمانان جهان بیافریند .
انقلاب اسلامی در ایران یکی از آثاری بود که برهویت دینی مردم ایران در طول 14قرن گذشته صحه گذاشت .
امروز همه افراد در قبال انقلاب اسلامی مسئول هستند و باید در حفظ و حراست آن بکوشیم و به توصیه امام راحل(ره) با رفتار و اخلاق اسلامی این قدرتی که ایران را به پیروزی رسانده حفظ نمایند.
جوانان امروز که نسل سوم انقلاب محسوب می شوند، استبداد، اختناق، ذلت و وابستگی رژیم ستم شاهی را به چشم خود ندیده اند و اینکه در رژیم منحوس پهلوی چه ظلم هایی بر مردم این مرزوبوم رفته و آنان که متولی این مملکت بودند، چگونه ملت ایران را در برابر بیگانگان تحقیر می کردند کمتر اطلاع دارند و لذا ضرورت دارد این نسل فرهیخته و وفادار به نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه ، هرچه بیشتر با حقایق و واقعیات انقلاب توسط انقلابیون مومن و متعهد آگاه شوند.
اینکه آمریکا اذعان می دارد که ما به هر کشوری وارد می شویم مشاهده می کنیم که جمهوری اسلامی زودتر از ما ورود پیداکرده است، حقیقتی است غیرقابل انکار که این همان صدورانقلاب اسلامی است که امام راحل(ره)در بدو پیروزی انقلاب نوید آن را دادند.
اگر امروز اروپا و آمریکا با حمایتهای مزدوران منطقه ای پرونده هسته ای ایران را به یک پرونده سیاسی تبدیل کرده اند ، حاکی از عجزوشکست آنها در مقابل انقلاب اسلامی است .
به فرموده مقام معظم رهبری ،مشکل اروپا و آمریکا انرژی صلح آمیز هسته ای ایران نیست، بلکه نظام جمهوری اسلامی ایران است که آنان را در جهان به انزوا کشانده است .
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم خصوصا فرهیختگان دانشگاهی دعوت می نماید با حضور با شکوهتر در راهپیمایی 22 بهمن، عزت، اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران را به نمایش بگذارند .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن