تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802782786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بزرگداشت رحلت حضرت معصومه(س) در پره سر رضوانشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم بزرگداشت رحلت حضرت معصومه(س) در پره سر رضوانشهر برگزار شد رشت - ایرنا - با حضور جمعی از شیفتگان اهل بیت(ع) و مسوولان شهرهای رضوانشهر و پره سر، مراسم بزرگداشت وفات کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه(س) در مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم واقع در پره سر برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان شامگاه یکشنبه در این مراسم با تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) بیان کرد: این بانوی اسلام در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت و بانوان بویژه دختران جامعه اسلامی ایران باید حضرت معصومه(س) را سرمشق زندگی قرار دهند.
حجت الاسلام ˈعلی اصغر جهانیˈ در ادامه با گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی به سخنان امام خمینی در رابطه با قطع دست اجانب از کشور ایران گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ ما انقلاب کردیم تا به حکم دین و قرآن عمل نمائیم و دست استبداد داخلی و خارجی را از این کشور کوتاه کنیم.
وی بیان کرد: در رأس این انقلاب یک مجتهد جامع الشرایط قرار گرفت و انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد تا به حکم دین و قرآن در کشور عمل شود.
مسوول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: مهمترین پیام انقلاب اسلامی صبر و مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان بود که امام راحل همین راه را در پیش گرفتند و رژیم استبدای و ستمشاهی را در این کشور ساقط کرد.
حجت الاسلام جهانی با بیان اینکه درگیری حق و باطل از زمان حضرت آدم شروع شده و این موضوع تمام شدنی نیست، بیان کرد: تا زمانی که قرآن، اسلام و نمازهای شما مردم هست دشمن هم وجود دارد.
وی اضافه کرد: در 22 بهمن سال 1357 توانستیم دست استبدادگران و دشمنان را از این کشور کوتاه کنیم و همانگونه که امام فرمودند، آمریکا دشمن اسلام و قرآن است امروز هم پس از گذشت چندین دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، این دشمنی استکبار را می بینیم.
وی گفت: امروز اگر مردم ایران در استقلال کامل بسر می برند بخاطر شفافیت در شعارهای انقلابی آنان بود که با اتکا به قدرت داخلی حرکت کردند.
وی باتاکید بر این که مسوولان و ملت ایران شیطنت های استکبار جهانی بویژه آمریکا را رصد می کند و برای حفظ تمامیت نظام هوشیار و تابع ولایت و رهبری است، ادامه افزود: سلطه آمریکا بر این کشور محال است و تا زمانی که سایه دین، قرآن و رهبری در این کشور هست و خون شهدا می جوشد دشمن در این کشور و مملکت جایی ندارد.
گفتنی است پیش از سخنرانی، تعدادی از قاریان قرآن از شهرهای مختلف استان آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت کرده و در پایان نیز مراسم عزاداری کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد.
در این مراسم ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن شهرهای رضوانشهر و پره سر، معاون فرماندار، بخشداران رضوانشهر و پره سر، شهردار و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از روسای ادارات و مردم این مناطق حضور داشتند.
شهرستان رضوانشهر و پره سر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 75کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت این منطقه را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.ک2
7293/603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن