تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819172331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه اصناف صرف توسعه زیرساختهای تولیدی و صنفی در استانها شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز پیشنهاد نوده فراهانی به دولت:
یارانه اصناف صرف توسعه زیرساختهای تولیدی و صنفی در استانها شود
کرج - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اصناف کشور با اشاره به موضوع یارانه اصناف گفت: پیشنهاد ما به دولت این است که این بخش از یارانه صرف توسعه زیرساخت های تولیدی و صنفی در استانها شود.



به گزارش خبرنگار مهر، قاسم نوده فرهانی در آیین تجلیل از پیشکسوتان اصناف که بعد از ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات اتاق اصناف استان البرز در کرج برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم توانست به اهداف انقلابی ، نظامی و فرهنگی خود دست پیدا کند.

نوده فرهانی گفت: هدف انقلاب اسلامی ما نجات ملت و کشور از دست استکبار و پیاده کردن سنت پیامبر(ص) و اسلام بود که باید برای تحقق آرمانهای والای انقلاب و ارزش های دینی بیشتر تلاش کینم. وی در ادامه به اهمیت اصناف در سیستم عرضه و تقاضا اشاره کرد و اظهار داشت: اصناف با ارائه خدمات مناسب و نیز ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای کالا و خدمات می توانند امنیت، آرامش و اطمینان خاطر برای مردم به وجود آورند. وی گفت: ما به عنوان جامعه اصناف وظیفه داریم با ارائه خدمات مناسب به مردم، آرامش را در جامعه فراهم و برنامه ریزی و ساماندهی مناسبی را در این بخش پیاده کنیم. ساماندهی جامعه اصناف نیازمند آموزش است

نوده فراهانی ساماندهی اصناف را نیازمند آموزش دانست و تاکید کرد: اگر برنامه ریزی و ساماندهی صنوف در دستور کار قرار نگیرد نمی توانیم در بسیاری از کارها موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش اصناف برای دریافت پروانه کسب و پروانه تخصصی در حال انجام است در عین حال تاکید کرد: این کافی نیست و ما باید در مراکز استان ها مرکز پژوهش ویژه اصناف داشته باشیم تا در صنف ها تحول ایجاد کنیم. رئیس شورای اصناف کشور وجود واحدهای صنفی فراوان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اصناف باید از حالت سنتی خارج شوند و با علم نوین اقتصادی فعالیت کنند. امروزه در دنیا شهروندان کالاهای خود را از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای تهیه می کنند که توسعه چنین فروشگاه هایی از نیازهای کشور ما است. فرسودگی ماشین آلان تعداد زیادی از واحدهای تولیدی کوچک

رئیس شورای اصناف کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع یارانه اصناف گفت: پیشنهاد ما به دولت این است که این بخش از یارانه صرف توسعه زیرساخت های تولیدی و صنفی در استانها شود.

وی همچنین از وجود 600 هزار واحد تولیدی کوچک در کشور خبر داد و اذعان داشت: تعداد زیادی از آنها به علت فرسودگی ماشین آلات و عدم رقابت با واحدهای تولیدی بزرگ با مشکل مواجه هستند.

رئیس شورای اصناف کشور با بیان اینکه تمام صنف ها آماده همکاری با دولت تدبیر و امید هستند، گفت: این همکاری موجب توفیق بیشتر دولت در پیشبرد برنامه های اقتصادی و اجتماعی می شود. اصناف البرز در تنظیم بازار شب عید به کمک دولت می آید

در بخش دیگری از این مراسم حمید کریمی رئیس اتاق اصناف استان البرز و رئیس مجمع امور صنفی کرج اظهار داشت: پیشکسوتان اصناف از افتخارات این قشر مردمی هستند و اصناف کرج و استان البرز همواره در کارهای انسان دوستانه از جمله آزادی زندانیان بدهکار استان، کمک به زلزله زدگان دیگر استان ها و کمک به جامعه معلولان پیش قدم و همدل بوده اند. وی گفت: ما در اصناف کرج چهره های ماندگاری را داریم که توانستند با دست خالی جامعه صنفی این شهرستان را به حد مطلوب و در راستای سیاست های نظام صنفی هدایت کنند.
کریمی به حضور جوانان در جامعه اصناف اشاره کرد و افزود: میدواریم با کمک آنها و اجرای قوانین نظام صنفی بتوانیم اقدامات بیشتری برای ارتقاء بازارعرضه و تقاضا داشته باشیم.

کریمی همچنین بر همکاری اصناف با دولت برای تنظیم بازار شب عید تاکید کرد. در این آیین از 45 پیشکسوت اصناف کرج در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی جلیل شد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن