تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو درصد از صادرات نفت برای توسعه زیرساختهای استان اختصاص یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار سیستان و بلوچستان : دو درصد از صادرات نفت برای توسعه زیرساختهای استان اختصاص یابد زاهدان- ایرنا- استاندارسیستان و بلوچستان از معاول اول رییس جمهوری درخواست کرد: دو درصد از محل فروش نفت برای بهبود وضعیت زیرساخت های این استان منظور شود.


به گزارش ایرنا، ˈعلی اوسط هاشمیˈ دوشنبه شب در همایش سرمایه گذاری و توسعه سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اول رییس جمهور و شماری از وزرای اقتصادی دولت در زاهدان برگزار شد افزود: تخصیص اعتبارات ویژه سبب تحقق شعارهای عدالت محوری دولت، توازن و رسیدن به حق ملی و منطقه ای مردم این استان می شود.
وی افزود: ترغیب شرکت های بزرگ دولتی برای ایفای نقش در سیستان و بلوچستان، اعمال معافیت های مالیاتی، اعطای تسهیلات، تضمین سرمایه و تخصیص 100 درصد اعتبارات هزینه ای و تملکی استان به عنوان مزیت می تواند میل حضور سرمایه گذاران در این استان را افزایش دهد.
وی با بیان اینکه قرار است زمینه پهلو گرفتن کشتی های با ظرفیت بیش از 75 هزار تن در بندر چابهار فراهم شود اظهار داشت: وضعیت فعلی بندر چابهار مستعد این است تا بخشی از واردات و صادرات کالای مورد نیاز کشور از طریق این بندر شکل گیرد.
استاندار با بیان اینکه سیستان و بلوچستان تنها استان فاقد سینما است و مردم آن از نعمت گاز برخوردار نیستند تقاضا کرد حداقل در گام نخست گاز 19 مرکز شهرستان استان تامین شود.
هاشمی بیان کرد: با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالای سیستان و بلوچستان متاسفانه حق ملی و مردمی در این استان زائل شده است و در طول 35 سال گذشته به هر دلیلی آنچنان که لازم است سرمایه گذاران و کارآفرینان نتوانستند در این منطقه نقشی برجسته ایفا کنند.
وی گفت: امروزه در راستای عدالت محوری و توازن منطقه ای و با هدف فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید سایه ناامنی که موجب کمرنگی این مساله شده را بزداییم و با تلاش جمعی رویکردی نو برای توسعه همه جانبه جغرافیای استان داشته باشیم.
وی اظهار داشت: نگاه و عرق ایرانی بودن مردم بلوچستان و سیستان بسیار قوی است و همیشه سعی کرده اند در مقابل هر خرده شرارت و نگاه تفرقه افکنانه ایستادگی کنند و با برجستگی حضورشان نشان دهند که بر ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار می کنند.
وی تاکید کرد: همه مسوولان موظف اند با ارج گذاری، ارزش گذاری و صیانت از روحیه ولایتمداری مردم سیستان و بلوچستان شرایط را برای حضور سرمایه گذاران در این استان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در زمینه گردشگری هیچ چیزی کمتراز قشم و کیش ندارد و وجود مکان های مملو از آثار فرهنگی و تاریخی نشان از پیشتازی این استان در بحث گردشگری است گفت: باید با فراهم کردن شرایط لازم برای توسعه گردشگری نگذاریم بر روحیه مهمان نوازی مردم استان گرد و غبار بنشیند.
به گزارش ایرنا، همایش سرمایه گذاری و توسعه سیستان و بلوچستان با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای کشور، اقتصاد و دارایی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی، استاندار، مدیران ارشد استان و تعدادی از سرمایه گذاران خارجی از کشورهای روسیه، هند، پاکستان و افغانستان و جمع کثیری از سرمایه گذاران، کارآفرینان و نخبگان استان در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد. ک/2
7307 / 653 ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن