تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817204036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار طرح عمرانی و خدماتی در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار طرح عمرانی و خدماتی در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرستان سرپل ذهاب با یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار همزمان با ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سرپل ذهاب روز یکشنبه در آیین بهره برداری این طرح ها گفت: بتن ریزی ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان به مساحت دو هزار مترمربع با 300 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه و کمک های مردمی یکی از این طرح ها است.
ˈمیرزا مراد پیروˈ افزود: توسعه برق رسانی به روستاهای پاونار، پل ماهیت و آینه با احداث سه دستگاه پست هوایی و 750 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 650 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مجموع با یک میلیارد و 600 میلیون ریال طرح های دیگری است که امروز به بهره برداری رسیدند.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه ارزش انقلاب اسلامی امروز بر هیچ کس پوشیده نیست و کسی نمی تواند در مقامی قرار گیرد که این نظام را با نظام سابق قیاس کند، گفت: انقلاب اسلامی سبب شد ایران در عرصه های مختلف پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
پیرو اظهار کرد: بر همه ملت ایران و مسوولان دولت واجب است امسال با توجه به شرایط زمانی و رفتارهای ناجوانمردانه استکبار علیه ایران، حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن داشته و با خلق حماسه ای ماندگار، برگ زرینی بر افتخارات خود بیفزاییم.

*****

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، جشن انقلاب با حضور جمعی از اعضای انجمن های اسلامی، کادر آموزشی و دانش آموزان در دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.
مسوول اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب در این آیین مهمترین دستاورد قیام امام راحل و انقلاب اسلامی را ترویج عقاید و دیدگاه های دینی و قرآنی دانست و گفت: بسیاری از انسان ها در مسیر خلقت منحرف شده بودند اما امام با قیام خود مسیر اصلی بندگی را به مردم نشان داد و بشریت به معنای واقعی خدا باوری و خود باوری رسید.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد مرادیˈ به دلایل دشمنی مستکبران با انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان با هدف تضعیف و نابودی اسلام، ایران هراسی را در دنیا براه انداختند و ایرانی ها را تروریست معرفی و اسلام را یک دین خشونت طلب خواندند.
وی تاکید کرد: این توطئه ها در حالی است که پیامبر ما پیغمبر رحمت الهی بود و دینی را برای بشریت به ارمغان آورد که رحمت است و با خشونت و خشونت طلبی میانه ایی ندارد.
مرادی اظهار کرد: انقلاب ما بر پایه اسلام و قرآن و زمینه ساز حکومت بزرگ اسلامی در جهان است لذا آنها تلاش ها می کنند ما را از مسیر درست خود منحرف کنند و با انواع توطئه ها و تحریم ها محبوبیت ایران اسلامی در جهان را تضعیف کنند.ک/2
7399/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن