تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی موجب تحکیم حضور زنان درهمه عرصه ها شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب اسلامی موجب تحکیم حضور زنان درهمه عرصه ها شد دماوند – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی حضور و فعالیت زنان در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و ... تحکیم شد.


ناصر محمودی فرد روز یکشنبه در نخستین جلسه کمیسیون بانوان شهرستان دماوند در دولت یازدهم در سالن شهید رجایی فرمانداری شهرستان افزود: یکی از ویژگیهای انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم در انقلاب و حضور زنان در کنار مردان بوده است.
وی با گرامیداشت یاد زنان و مردانی که در پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داشتند، گفت: حضور زنان در رژیم ستم شاهی نمایشی و حداقلی بود، در حالی که با پیروزی انقلاب اسلامی نقش زنان در تمامی عرصه بسیاری جدی بوده و هر روز ابعاد این حضور گسترده تر می شود.
فرماندار شهرستان دماوند در جمع مسوولان کمیسیون بانوان ادارات شهرستان دماوند بیان کرد: باور حضرت امام (ره) بر اهمیت نقش زنان در جامعه موجب ایجاد تحولی عظیم در این عرصه شد.
وی با بیان اینکه نگاه امام راحل بر این مهم، نگاه اعتقادی و دینی بود، افزود: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام و حضور در مناطق جنگی انکار ناپذیر است و اهمیت این حضور اکنون بر کسی پوشیده نیست و همگان بر آن اذعان دارند.
محمودی فرد با اشاره به فرمایش حضرت امام که ˈانسان از دامن زن به معراج می رسدˈ گفت: فرمایش حضرت امام در این جمله بر اهمیت نقش زنان در سیر تکاملی جامعه هر چه بیشتر نمود پیدا می کند و بر نقش مهم زنان در جامعه بطور کامل معنا می بخشد.
وی با بیان اینکه باور غلط بی نیازی جامعه به حضور زنان در رژیم گذشته با پیروزی ا نقلاب از بین رفت، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر تفکیک میان زنان و مردان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، دانشگاهی، آموزش و پرورش و .... از بین رفته و اهمیت حضور زنان در جامعه نهادینه شده است.
فرماندار دماوند بر اهمیت نقش زنان در انتخابات سالهای اخیر و حماسه خرداد ماه 92 تاکید کرد و افزود: اکنون زنان در سرنوشت جامعه خویش بطور کامل اثر گذارند و در همه عرصه ها نقش آفرینی می کنند.
وی ویژگی قانون اساسی جمهوری اسلامی را تعیین سرنوشت جامعه توسط مردم کشور عنوان کرد و افزود: از راس تا انتهای زندگی، ملت سرنوشت خود را با حضور در انتخابات شوراها، مجلس، ریاست جمهوری و حتی خبرگان رهبری خود رقم می زنند و این از برکات انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.
محمودی فرد با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش آمده از دولت گذشته که بار سینگینی را بر دوش دولت فعلی قرار داده است، گفت: با بهبود وضعیت اقتصادی در کشور برنامه های مناسبی را در دولت یازدهم برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت های زنان در نظر داریم که اجرایی خواهد شد.
وی با بیان به عملکرد موفق تیم مذاکره کننده هسته ای کشور و حمایت مقام معظم رهبری از آنان و تنش زدایی و گسترش مناسبات خارجی با ایران و ایجاد امید هر چه بیشتر در کشور نسبت به دولت قبلی، ابراز امیدواری کرد با فضای آرامی که در کشور به وجود آمده با همدلی در رفع معضلات کنونی جامعه تلاش شود تا به نقطه مطلوب دست یابیم.
در این نشست مسوولان کمیسیون های بانوان تمامی ادارات و دستگاههای شهرستان دماوند حضور داشتند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن