تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادر‌کننده بزرگ تسلیحات های‌تک هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: صادر‌کننده بزرگ تسلیحات "های‌تک" هستیم


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به بسیاری کشورها صادرات تسلیحاتی صورت می‌گیرد که جزو بالاترین سطوح تکنولوژیکی محسوب می‌شوند و ما هیچ نیازی به خارج از کشور نداریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار دهقان شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در قم افزود: ایران اسلامی امروز در اوج استقلال سیاسی و اقتدار بین المللی در میان کشورهای مطرح جهان به سر می برد.  
  وی با بیان اینکه امروزه در هیچ نظام جهانی به اندازه نظام جمهوری اسلامی استقلال سیاسی مشاهده نمیشود تصریح کرد: در سایه گفتمان اسلامی مبتنی بر شعار نه شرقی و نه غربی امام راحل استقلال سیاسی مستقل که از هیچ مکتب کمونیزم و سرمایه داری تاثیر نپذیرفت امروز در سیاست داخلی و خارجی کشورمان حاکم است.
وی همه کشورها بویژه ابرقدرتهای مدعی سیاست جهانی را وابسته ونیازمند سیاست گزاریهای پنهان و آشکار دانست و گفت: حتی در نظام سیاسی امریکا که مدعی استقلال سیاسی است لابی صهیونیزم نفوذ دارد.
وزیر دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی ، نظام سلطه را بی اعتبار کرد و اگر ما با آمریکا سر سازش داشتیم از موضع و شعار خود عقب نشینی می کردیم افزود: نه گفتن به نظام سلطه امروز در همه مناسبت ها نماز جمعه و جماعت ها و مراسم ملی اقصی نقاط کشورمان به وضوح دیده می شود و آنچه نظام سلطه را به زانو در آورد ایستادگی و وحدت ملت ایران بوده است.
  وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری ، نظامی ، صنعتی ، فضایی و هسته ای صلح آمیز اشاره کرد و گفت: روزگاری ذوب آهن تنها صنعت کشور ما محسوب می شد و  جامعه ما بازار مصرف کالاهای بیگانه بود اما امروز همه زیرساخت های صنعتی توان علمی و داشته های فناوری ، بستری را ایجاد کرده است که جوانان این مرز و بوم هرآنچه را اراده کنند در داخل کشور ساخته و عرضه می کنند و کشوری که روزگاری مصرف کننده عمده بود امروز به صادرکننده محصولات صنعتی ، نظامی و علمی تبدیل شده است.
  سردار دهقان با بیان اینکه تمامی زنجیره فضایی ساخت ، پرتاب و مدیریت ماهواره به صورت کامل در اختیار جوانان ایرانی است افزود: در حوزه صنایع دفاعی فرزندان ملت قادرند هر نوع تسلیحات نظامی را از ایده تا محصول ساخته و عرضه کنند. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به بسیاری کشورها صادرات تسلیحاتی صورت می‌گیرد که جزو بالاترین سطوح تکنولوژیکی محسوب می‌شوند و ما هیچ نیازی به خارج از کشور نداریم.
   دهقان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از فناوری هسته‌ای برخوردار است و قادر است تمام چرخه سوخت را در داخل پیاده کند، خاطرنشان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها دانشمندان ایرانی توانسته‌اند جمهوری اسلامی را جزو معدود کشورهای باشگاه هسته‌ای جهان کنند به همین دلیل غرب درصدد است عناصر تعیین‌کننده قدرت که علم و فناوری یکی از آنهاست در کشور ما شکل نگیرد.
  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: در حوزه فضایی نیز به تایید مراکز آکادمیک جهانی، در سال 2013 جمهوری اسلامی ایران پرشتاب‌ترین حرکت را در میان پنج کشوری که اخیراً وارد حوزه فضایی شده‌اند به سمت علوم و فنون فضایی داشته است؛ امروز کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که تمام زنجیره تجهیزات فضایی را در داخل تولید کند که جمهوری اسلامی جزو معدود کشورهای دارنده این فناوری است.
  وی ادامه داد: امروز هر محصولی که در مواجهه با دفاع در برابر نظام سلطه باشد توسط فرزندان همین مرز و بوم در راستایی که بتواند وجه غالب را از صحنه بیرون بیاورد در داخل کشور تولید می‌شود.


یک شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن